Toon posts:

Laptop [krassen op behuizing]

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik zit al een tijdje met krassen op de behuizing van mijn laptop. De achterkant van het scherm, dit zal door vervoer komen. Echter stoort het wel en is het ook niet bijzonder mooi te noemen.

Ik heb zojuist voorzichtig met wat Commondant geprobeert, echter is dat niet voldoende. Voorzichtig met schuurpapier (heel fijn) is ook weer niet te oplossing. Het is een Packerd Bell laptop en blijkbaar zit er een zilveren laag op een witte laag. Is het verstandig bijvoorbeeld de hele zilveren laag er af te halen (schuren) en de behuizing daarna over te spuiten?

Iemand tips/suggesties?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31

breinonline

Are you afraid to be known?

Tsja, wat is verstandig? Heb je nog garantie, dan zou ik niets spuiten. Dikke kans dat Packerd Bell je geen garantie meer verleent.

Heb je geen garantie meer, dan kan je hem uiteraard open schroeven, licht opschuren en mooi spuiten. Zie voor meer informatie over spuiten het C&E sub-forum.

Een ander idee is wat een paar fabrikanten tegenwoordig ook doen: een grote sticker erop plakken. Je kan misschien zelfs een digitale foto laten afdrukken op sticker en dan kan je je laptop zonder veel problemen het jasje geven wat jij wilt :)

@Lord McRinkel: ik denk niet dat PB alu laptops maakt.... :X

[ Voor 6% gewijzigd door breinonline op 06-06-2005 18:14 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Wat voor materiaal is het? Plastic of aluminium? Dan kunnen we je beter helpen.