Twijfel bij Alternate aanbieding: de 6800GT of ultra nemen?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 10:46
Iemand enig idee of de pci-e videokaarten nog goedkoper worden, zoals de 6800GT ofzo.
Voorlopig zijn het enkel AGP Videokaarten :( Voel me op zo'n moment dan wel een beetje achter gesteld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de pci-e 6800GT was tog ergens vreselijk goedkoop? rond de 250 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In games maakt de cpu snelheid zeker uit ;) . Wat zijn je temps met die zalman koeling ? En schieten de temps van je mem niet omhoog.

Flashen van af diskketes, daar heb ik nachtmerries van, die dingen zijn bij mij elktijd corrupt :'( waneer ik ze nodig heb. Als ik jou was zal ik gewoon even een boot CDrom branden ;) .

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:59
Voor gamen is m'n BartonM ook heerlijk ;). Stressed is de core met zalman tussen de 60 en 65 graden afhankelijk van hoe warm het op m'n zolderkamer is. Het mem werd maximaal 45 graden toen ik op 1220Mhz aan het testen was.

M'n floppydrive is stuk, weet er iemand een alternatief voor flashen dat geen floppy vereist?

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 10:46
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:01:
de pci-e 6800GT was tog ergens vreselijk goedkoop? rond de 250 euro
Ehm waar dan ? :)

Anders spaar ik gewoon door voor een scooter deze vakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

martijn_tje schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:20:

M'n floppydrive is stuk, weet er iemand een alternatief voor flashen dat geen floppy vereist?
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:28:
Flashen van af diskketes, daar heb ik nachtmerries van, die dingen zijn bij mij elktijd corrupt :'( waneer ik ze nodig heb. Als ik jou was zal ik gewoon even een boot CDrom branden ;) .
;)

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AarsRuB schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:31:
[...]

Ehm waar dan ? :)

Anders spaar ik gewoon door voor een scooter deze vakantie :P
Ben daar ook wel benieuwd naar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag plofte de PNY Verto 6800GT op m'n bureau (Alternate, 239). Nog nooit zo'n kale retail kaart gekocht: alleen het hoogst nodige zit erin. Molex y-splitter, DVI-VGA adapter, S-Video verloopjes en de kaart zelf. Nou ja, als dat dertig piek scheelt op de winkelprijs (vergeleken met bijvoorbeeld de XFX (feitelijk exact dezelfde kaart) dan hoor je mij niet klagen.

Op basis van verslagen van anderen gaat de stock koeler meteen eraf en een dikke Zalman VF-700Cu erop. Waarover hopelijk morgen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Beste kerel, dit topic gaat over de Gainward kaarten, ik verwijs je naar
Het Grote 6800 GT Topic Deel 3!

zal een van de modjes vragen de titel te wijzigen in Gainward actie oid, want nu komen alle aanbiedingen van Alternate hier terecht, terwijl we dit toch eigenlijk een Gainward only topic willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

greatgonzo schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:09:

zal een van de modjes vragen de titel te wijzigen in Gainward actie oid, want nu komen alle aanbiedingen van Alternate hier terecht, terwijl we dit toch eigenlijk een Gainward only topic willen houden.
lijkt mij weer overbodig.
in de topic titel gaat het over aanbieding van alternate en daar heeft hij het ook over.
jij zegt dat ie het dan beter in het grote 6800gt topic kan plaatsen maar dat kan met een gainward kaart ook.
en als je hier alleen een gainward topic van wil maken krijg je dadelijk dus ook,
leadtek topic
asus topic
msi topic
xfx topic enz...... dus dat is allemaal overbodig.
en als je dat niet vindt kan deze eigenlijk ook dicht want de aktie waarover het ging is afgelopen dus is er ook geen nut meer van dit topic, problemen kunnen in het 6600/6800 topic ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:09:

Ahem... topic titel bevat de termen "Alternate" en "aanbieding" en gaat over de keuze tussen Ultra en GT. Prijs / performance verhouding is m.i. het belangrijkste argument voor deze keuze. En als er dan nieuwe informatie beschikbaar komt die de doorslag kan geven in het voordeel van de GT, dan ben ik niet te beroerd dat even te delen... ook met diegenen die er al eentje hebben aangeschaft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:56:
Vandaag plofte de PNY Verto 6800GT op m'n bureau (Alternate, 239). Nog nooit zo'n kale retail kaart gekocht: alleen het hoogst nodige zit erin. Molex y-splitter, DVI-VGA adapter, S-Video verloopjes en de kaart zelf. Nou ja, als dat dertig piek scheelt op de winkelprijs (vergeleken met bijvoorbeeld de XFX (feitelijk exact dezelfde kaart) dan hoor je mij niet klagen.

Op basis van verslagen van anderen gaat de stock koeler meteen eraf en een dikke Zalman VF-700Cu erop. Waarover hopelijk morgen meer...
De players/demos kan je van inet downen en de spellen zijn meestal oud. Voor de 30 euries die je je daardoor bespaard kan je nu wel een Zalman V700-cu kopen. Je koopt um vanwege de kaart en niet voor de oude software.

Ik krijg hem ook deze week binnen.

Mijn buurman heeft deze kaart ook en klokte in 1x naar 400/1100 (ultra) zonder problemen/artifacts.
Hoger durfde hij nog niet ivm de temps. Werd namelijk erg heet.

[ Voor 10% gewijzigd door Nilco op 04-07-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
chucky666 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:37:
[...]

lijkt mij weer overbodig.
in de topic titel gaat het over aanbieding van alternate en daar heeft hij het ook over.
jij zegt dat ie het dan beter in het grote 6800gt topic kan plaatsen maar dat kan met een gainward kaart ook.
en als je hier alleen een gainward topic van wil maken krijg je dadelijk dus ook,
leadtek topic
asus topic
msi topic
xfx topic enz...... dus dat is allemaal overbodig.
en als je dat niet vindt kan deze eigenlijk ook dicht want de aktie waarover het ging is afgelopen dus is er ook geen nut meer van dit topic, problemen kunnen in het 6600/6800 topic ;)
Ben ik het niet mee eens, de 6800 GT bv is een Golden Sample, en dat is heel wat anders dan een reguliere kaart, mijns inziens topic waardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

greatgonzo schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:29:
[...]

Ben ik het niet mee eens, de 6800 GT bv is een Golden Sample, en dat is heel wat anders dan een reguliere kaart, mijns inziens topic waardig
mja maar hij valt nog steeds onder 6800GT.
maar volgens mij gaan we nu te ver offtopic ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Veel te ver offtopic...

Sowieso een topic over een specifieke aanbieding is al een beetje raar. Maar niet meer zo relevant - deze topic is over de 500 posts dus dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.