ik probeer gnome op mijn laptop te zetten, maar ik loop telkens tegen een foutmelding aan.
Alles gaat dus goed, tot ik die access violation krijg... Ik draai emerge als root, dus zou overal toegang tot moeten hebben.
Ik heb al gezocht op Google, maar krijg maar 2 hits van mensen die hetzelfde probleem hadden maar geen concrete oplossing...
Het systeem is helemaal up-to-date (heb vannacht een complete systeem update gedaan).
Wie kent dit?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| prepallstrip: strip: i686-pc-linux-gnu-strip --strip-unneeded strip: i686-pc-linux-gnu-strip --strip-unneeded usr/bin/gpdf usr/libexec/gnome-pdf-viewer >>> Completed installing gpdf-2.8.3 into /var/tmp/portage/gpdf-2.8.3/image/ --------------------------- ACCESS VIOLATION SUMMARY --------------------------- LOG FILE = "/tmp/sandbox-app-text_-_gpdf-2.8.3-32729.log" open_wr: /var/lib/scrollkeeper/scrollkeeper_docs open_wr: /var/lib/scrollkeeper/scrollkeeper_docs open_wr: /var/lib/scrollkeeper/scrollkeeper_docs open_wr: /var/lib/scrollkeeper/scrollkeeper_docs open_wr: /var/lib/scrollkeeper/scrollkeeper_docs open_wr: /var/lib/scrollkeeper/scrollkeeper_docs -------------------------------------------------------------------------------- bash-2.05b# |
Alles gaat dus goed, tot ik die access violation krijg... Ik draai emerge als root, dus zou overal toegang tot moeten hebben.
Ik heb al gezocht op Google, maar krijg maar 2 hits van mensen die hetzelfde probleem hadden maar geen concrete oplossing...
Het systeem is helemaal up-to-date (heb vannacht een complete systeem update gedaan).
Wie kent dit?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier