Toon posts:

[JS] Probleem met popups*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pagina waarop een knop en een link staat, als je op de knop of de link klikt verschijnt er een popup.

In die popup die via de knop te bereiken is kan je dingen toevoegen aan de database, de dingen die in de database staan die staan op de zelfde pagina als waar de link en de knop staat.

Als ik iets toevoeg aan de database en ik druk op submit dan wordt de data naar de database geschreven en dan voer ik deze code uit
code:
1
2
3
4
<script language="javascript">
window.opener.location.href = window.opener.location.href;
setTimeout('self.close()', 200);
</script>
Dat refreshed de pagina waar de dingen uit de database staan en sluit de popup, tot zo ver werkt het.

Maar als ik nu eerst op de link klik die popup sluit en dan op de knop klik en dan wat toevoeg dan sluit de popup wel maar de pagina refreshed niet, ik krijg hier geen foutmeldingen bij

Weet iemand waar het aan kan liggen?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 13:50 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je ASP.NET code heeft hier niets mee te maken, dit is puur een JS-probleem, en het hoort daarom in Webdesign & Graphics. Vervang ook even de code in je startpost door het Javascript zoals dat wordt uitgepoept door je script, daar kunnen ze in W&G waarschijnlijk meer mee. :)

PW>>WG

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Probeer eens:
code:
1
JavaScript += "window.opener.location.reload();"

Verwijderd

Topicstarter
location.reload lijkt helemaal niet te werken :( iemand nog andere ideeën?

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 17:38
Misschien dat zoeken op dit moment een goed idee is?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Weet je zeker dat hij de pagina niet reload? Het kan natuurlijk zijn dat hij hem uit de cache haald en dat zou betekenen dat je je cache headers niet goed hebt staan.
Pagina: 1