Ik heb een pagina waarop een knop en een link staat, als je op de knop of de link klikt verschijnt er een popup.
In die popup die via de knop te bereiken is kan je dingen toevoegen aan de database, de dingen die in de database staan die staan op de zelfde pagina als waar de link en de knop staat.
Als ik iets toevoeg aan de database en ik druk op submit dan wordt de data naar de database geschreven en dan voer ik deze code uit
Maar als ik nu eerst op de link klik die popup sluit en dan op de knop klik en dan wat toevoeg dan sluit de popup wel maar de pagina refreshed niet, ik krijg hier geen foutmeldingen bij
Weet iemand waar het aan kan liggen?
In die popup die via de knop te bereiken is kan je dingen toevoegen aan de database, de dingen die in de database staan die staan op de zelfde pagina als waar de link en de knop staat.
Als ik iets toevoeg aan de database en ik druk op submit dan wordt de data naar de database geschreven en dan voer ik deze code uit
code:
Dat refreshed de pagina waar de dingen uit de database staan en sluit de popup, tot zo ver werkt het.1
2
3
4
| <script language="javascript">
window.opener.location.href = window.opener.location.href;
setTimeout('self.close()', 200);
</script> |
Maar als ik nu eerst op de link klik die popup sluit en dan op de knop klik en dan wat toevoeg dan sluit de popup wel maar de pagina refreshed niet, ik krijg hier geen foutmeldingen bij
Weet iemand waar het aan kan liggen?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 13:50 ]