Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

iPod Photo 60 Gb bij mediamarkt.de

Pagina: 1
Acties:

• ddt3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 17:42
Goedemiddag,

Ik had geprobeerd om de mediamarkt online shop toe te voegen maar deze staat
nog niet in het lijstje. To cut a long story short:
http://shop.mediamarkt.de...eId=5000&categoryId=11001
of verkleind tot: http://tinyurl.com/d95l8

Goedkoopste nu in de pricewatch: euro 434,-

Misschien kan een admin deze toevoegen?

Thanx.

• Harm
  • Niet online
Nope, want Mediamarkt Duitsland verzendt volgens mij niet naar Nederland of Belgie. Of vergis ik mij daarin?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Harm schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:08:
Nope, want Mediamarkt Duitsland verzendt volgens mij niet naar Nederland of Belgie. Of vergis ik mij daarin?
Nee, daar vergis je je inderdaad niet in. :)
Die Rechnungsstellung und Lieferung erfolgt nur innerhalb Deutschlands.
Aangezien Mediamarkt Duitsland niet naar Nederland of Belgie verzend, is de Shop niet opgenomen en kan het product niet worden toegevoegt.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niet te vergeten dat Media Markt een franchisement is en dat de winkels (ook in Duitsland) aparte prijzen hanteerd. Waar een product in Media Markt A in de aanbieding is, is datzelfde product in Media Markts B niet in de aanbieding. Een klein aantal prijzen en acties zijn wel voor iedere Media Markt hetzelfde, maar dat geldt niet voor alle prijzen/kortingen.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Vandaar dat MM producten ook niet in de PW staan :) In NL kan je als vuistregel hanteren dat het per provincie wel verschillend is. Overigens is de MM van Utrecht over het algemeen goedkoper dan die van Rotterdam :( /me Motrax komt in R'dam

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• ddt3
  • Laatst online: 23-09 17:42
Bedankt voor de reacties, ik snap het!
Ik had even iets verder moeten kijken.
Pagina: 1