Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:52

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik zit eigenlijk tegen twee "upgrades" aan te hikken (nieuwe telefoon en een mp3 speler), en tegenwoordig vind je beide ook wel in verschillende telefoons. Ik zoek namelijk een telefoon die beschikt over het volgende:
- Een MP3 afspeelmogelijheid
- uitbreidbaar geheugen tot 1 gb
- Radio
- evt camera.

Is zo'n telefoon al op de markt? Ik zie wel enkele Nokia's en Samsungs die uitbreidbaar geheugen hebben, maar ook tot 1 gb?

Via kieskeurig is wel veel te vinden, maar behalve specificaties vind ik nog niet echt hoe de ervaringen over die telefoons zijn

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:21
SE K750i

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
De binnekort uitkomende Nokia N serie

N90 N91 etc.

Verwijderd

De nokia 6230 kan in ieder geval wel uitgebreid worden tot 1 gb, maar je moet wel de compatibiliteit in de gaten houden, niet alle kaarten werken standaard.

De 6230i kan je zels als usb stick gebruiken i.c.m een datakabel en je beschikt over 1,3 mp camera.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 21:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Kort maar krachtig en het juiste antwoord inderdaad. :)
U gaat door voor de magnetron en zie verder: Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3

Tesla Model Y RWD (2024)

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:57
Nokia 6230i

Er staat miss maar dat ie uitbreidbaar is tot 512 MB maar er zijn al veel mensen die gewoon een werkend 1 GB kaartje hebben.

• DutchieSmokah
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-11 20:07
Ik zou sowieso voor een windows smartphone kiezen aangezien de mogelijkheden. De einigste voordelen van een nokia (oftewel symbian) zijn:
- een radio optie (windowsmobile heeft alleen streaming internet radio)
- phone is te gebruiken als afstandsbediening voor televisies (Windowsmobile kan alleen dmv. bluetooth als ab fungeren).Dit zijn eerlijk gezegd de enigste redenen voor mij om een nokia phone te prefereren.

Voordeel van windows mobile is de hoge codeccompabiliteit (bv. aac,wma,wmv,divx,xvid,mpeg); er is sowieso veel software voor dit os geschreven. De keuze zou dan vallen tussen een "standaard" phone zoals een orange c500 of tmobile music, of een ppcphone zoals de mda compact/orange m500/m1000/m2000. Voordeel van een pocketpc is het groter scherm en hij leest standaard sd kaartjes, de c500 leest mini-sd kaartjes die tot nu toe met max. 1gb geleverd worden (standaard sd al 2gb!).

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:52

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:20:
[...]

Kort maar krachtig en het juiste antwoord inderdaad. :)
U gaat door voor de magnetron en zie verder: Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3
Hubbah hubbah! _/-\o_

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 21:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

DutchieSmokah schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:55:
Ik zou sowieso voor een windows smartphone kiezen aangezien de mogelijkheden. De einigste voordelen van een nokia (oftewel symbian) zijn:
- een radio optie (windowsmobile heeft alleen streaming internet radio)
- phone is te gebruiken als afstandsbediening voor televisies (Windowsmobile kan alleen dmv. bluetooth als ab fungeren).Dit zijn eerlijk gezegd de enigste redenen voor mij om een nokia phone te prefereren.

Voordeel van windows mobile is de hoge codeccompabiliteit (bv. aac,wma,wmv,divx,xvid,mpeg); er is sowieso veel software voor dit os geschreven. De keuze zou dan vallen tussen een "standaard" phone zoals een orange c500 of tmobile music, of een ppcphone zoals de mda compact/orange m500/m1000/m2000. Voordeel van een pocketpc is het groter scherm en hij leest standaard sd kaartjes, de c500 leest mini-sd kaartjes die tot nu toe met max. 1gb geleverd worden (standaard sd al 2gb!).
Nadeel is alleen dat je meteen ook weer in een veel hogere prijsrange zit, en de TS vraagt eigenlijk alleen maar om MP3-functionaliteit een radiotuner. :) Enige nadeel van de K750i is dan dat er niet echt makkelijk een andere hoofdtelefoon aan kunt hangen, maar daar zijn ook oplossingen voor... ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 20:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik haal ook binnenkort een opvolger voor mijn D500 en ben ook op zoek naar een speciale telefoon.
En maak maar gebruik van dit topic :)

Ik ben zelf op zoek naar een telefoon die in ieder geval meer funcionaliteit heeft dan de D500 en weet dat de K750 dit heeft, maar ik zoek meer :)
Ik wil ook TomTom Mobile kunnen draaien (dus zal ik automatisch op zoek moeten naar een smartphone), nu weet ik niet of er nog geavanceerde smartphones uit gaan komen met de functies van de K750 en MEER.
Net als de digitale camera's zijn leuk op een telefoon maar omdat bijna alle telefoon GEEN autofocus hebben is de scherpte altijd zwaar onder de maat. Ik zoek dus ook een telefoon met auto focus en eventueel een FM radio (al vind ik dat niet zo boeiend). Daarnaast moet een telefoon altijd klein en zo licht mogelijk zijn, want hij moet wel in de broekzak passen :)

Verwijderd

Mee eens.
Dikke camera, dik uitbreidbaar geheugen en een heel goede MP3 en radio functie. Je kan ook wachten op de W800, dat is zelfs de speciale Walkman versie van de K750, maar die komt pas in augustus :P
Pagina: 1