[JS] Javascript functie voor slechts 1 layer

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Topicstarter
Dag lui,

Voor een bevriende fotograaf ben ik bezig een website in elkaar te kloppen en experimeergraag als ik ben, zat ik wat te stoeien met beveiligingsinstellingen.

Nu wil ik in de pagina enkel de getoonde foto tegen een rechtermuisklik beveiligen. Een no-right-click script heb ik al maar ik krijg het maar niet voor elkaar om dat script enkel te laten toepassen op de foto.

De foto staat zo in de code:
code:
1
[img]"foto.jpg"[/img]

Een optie onclick="doeniks();" toevoegen werkt niet.

Heeft er iemand wellicht een suggestie? BVD.

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-04 07:10

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

eerste hit op google.. http://www.google.nl/sear...t+menu+javascript&spell=1

Verder is het disablen van het context menu imho ongewenst. Wil iemand dat plaatje kopieren dan kan hij bijv. altijd nog in de source kijken.. dus het is sowieso beveiliging van lik mn vestje..

[ Voor 3% gewijzigd door Sappie op 06-06-2005 10:35 ]

Specs | Audioscrobbler

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Disablen heeft ook niet veel nut. Pagina laden (Firefox) dan Tools, Web Developer, Disable, Disable Javascript en daar gaat je beveiliging.

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Topicstarter
Ik dank Sappie voor de link :)

Uiteraard houdt de beveiliging hier niet bij op. Zowel op serverniveau in de Apache configuratie als op lokaal niveau in PHP wordt ook het nodige gedaan maar dat valt dan weer niet onder de categorie WG. ;)

Beveilging of niet, het ging me er voornamelijk om om bepaalde operaties toe te kunnen kennen aan afzonderlijke layer en ik denk dat die vraag hiermee wel redelijk goed beantwoord is. Ik dank u allen voor de medewerking.

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

Ok :)

Dit topic is gesloten.