Iemand bekend met deze tool van de telefoongids.nl
Je zou er gratis mee kunnen bellen?
Ik vertrouw het niet helemaal.
ervaringen?
Je zou er gratis mee kunnen bellen?
Ik vertrouw het niet helemaal.
ervaringen?
Ik heb het geenstijl artikel niet gelezen maar zoals ik het hier lees is het een om mensen naar de bedrijvengids van telefoongids.nl te lokken.Ten aanzien van de Verbinding gelden de volgende voorwaarden:
U kunt maximaal 10 Verbindingen per dag via 'Click & Contact' realiseren;
Een Verbinding mag maximaal 30 minuten duren;
Per week geldt een totale maximumduur voor alle door u via 'Click & Contact' gerealiseerde Verbindingen van 120 minuten;
Een Verbinding kan niet tussen 22:00 uur en 07:00 uur tot stand gebracht worden.
no animals were harmed during the production of this message
Hoe werkt Click&Contact nu precies?
U geeft via uw computer aan op welk nummer u gebeld wilt worden en welk nummer u wilt bellen. De Telefoongids zet een verbinding op met uw nummer en vervolgens met het nummer van de vermelding die u heeft aangeklikt. Met het voiceresponsmenu op uw telefoon geeft u aan of u het gesprek accepteert.
Wat zijn de kosten van Click&Contact?
Deze service wordt u door de telefoongids aangeboden. Daarom zijn het gebruik van Click & Contact, de startkosten en de belminuten geheel gratis.
Ik bel niet via KPN, kan ik dan toch gebruikmaken van Click&Contact?
Ja als u een vaste lijn heeft met een abonnement bij KPN, maar u belt niet via KPN, kunt u gebruikmaken van Click&Contact.
Waarom zou ik Click&Contact eigenlijk gebruiken?
Met Click&Contact heeft u met één klik op een gevonden telefoonnummer in De Telefoongids op internet contact met degene die u wilt bellen. U hoeft dus nooit meer een telefoonnummer op te schrijven of in te tikken.
Waarom staat er niet achter alle nummers [bel gratis]?
Click&Contact werkt niet bij servicenummers, mobiele en internationale nummers. Daarom vindt u hier ook geen [Bel nu] achter.
Wat heeft u nodig om Click&Contact te kunnen gebruiken?
* Een abonnement met een vaste lijn bij KPN.
Waarom kan je niet een mobiel nummer gebruiken?
* Helaas zijn de kosten van een gesprek naar een mobiel nummer te hoog om deze dienst volledig gratis aan te kunnen bieden.
NB U heeft dus geen extra modems of apparatuur voor uw computer nodig!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq