Ben bezig met een database die van alles importeerd vervolgens controleerd. En nu zou het hellemaal te gek zijn als de berekende Bonus in 1 bepaald format als txt exporteerd.
nu zijn er een aantal specificaties aan het crediteer bestandje.
bv.
begint met 48 spaties gevolgd door 9 decimale 11 spaties 21 decimalen en 47 leters omschrijving
2e regel
4 variable 4 spaties 30 omschrijving 6 decimale 1, 2 decimale
Bu heb ik al wel een Query waar de juiste informatie in staat. en heb wel iets gevonden over txt export. maar het is niet hellemaal duidelijk hoe het werkt.
heb geprobeerd om regel voor regel uit een RS Query te hallen dit gaat wel goed aleen het schrijven van dit bestand kom ik niet hellemaal uit. heb wel TrasferText methode gevonden aleen hij is niet hellemaal duidelijk.
heb al gekeken of het anders kon maar het moet in dit format aangeleverd worden om het automatisch te kunnen verwerken.
hoop dat iemand me de juiste kant op kan sturen.
nu zijn er een aantal specificaties aan het crediteer bestandje.
bv.
begint met 48 spaties gevolgd door 9 decimale 11 spaties 21 decimalen en 47 leters omschrijving
2e regel
4 variable 4 spaties 30 omschrijving 6 decimale 1, 2 decimale
code:
1
2
| 000000736 075052204052005600450Bonus onderdelen over de periode 0X t/m 0X AC EW B001 Volumebonus onderdelen 268,48 |
Bu heb ik al wel een Query waar de juiste informatie in staat. en heb wel iets gevonden over txt export. maar het is niet hellemaal duidelijk hoe het werkt.
heb geprobeerd om regel voor regel uit een RS Query te hallen dit gaat wel goed aleen het schrijven van dit bestand kom ik niet hellemaal uit. heb wel TrasferText methode gevonden aleen hij is niet hellemaal duidelijk.
heb al gekeken of het anders kon maar het moet in dit format aangeleverd worden om het automatisch te kunnen verwerken.
hoop dat iemand me de juiste kant op kan sturen.