ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Nee, of je moet het frame groter maken.
Bij mij wordt de banner uitgezet zodra er een div overheen zou moeten, of kijk ik op de verkeerde plek?
Voor zover ik weet kun je niet zomaar uit je frame breken. Lijkt me vanuit security oogpunt ook onwenselijk eigenlijk. Stel dat je via hosts of dns een bannerserver weet te facken en je vanuit het iframe een divje over het inlogblok van een site heen kunt zetten.
Voor zover ik weet kun je niet zomaar uit je frame breken. Lijkt me vanuit security oogpunt ook onwenselijk eigenlijk. Stel dat je via hosts of dns een bannerserver weet te facken en je vanuit het iframe een divje over het inlogblok van een site heen kunt zetten.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
De situatie is eigenlijk dat ik het bovenste frame een gedeelte van een div toon die helemaal inslide als ik erover ga.
Als ik nog een niveau hoger ga, en mijn frameset in een iframe werkt het wel, dit is helaas niet echt een optie door de opbouw van de webapplicatie.
Als ik nog een niveau hoger ga, en mijn frameset in een iframe werkt het wel, dit is helaas niet echt een optie door de opbouw van de webapplicatie.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant