Div groter dan frame, wordt enkel binnen frame weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-03 13:56
Ik heb een site/applicatie met 3 frames, één titelframe van 100 hoog over de volledige breedte, daaronder een rechtermenu frame van 100 breedte, met daarlangs een frame met andere content.

Nu heb ik in die topframe een floating div met informatie, deze is groter dan 100 hoog, helaas glijdt die achter de frames in en kan ik deze niet volledig weergeven.

Is hier een oplossing voor, ik heb al geprobeerd met z-index ed, maar lijkt niet te werken.

Iemand hier een oplossing voor?

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Nee, of je moet het frame groter maken.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Het is niet mogelijk om buiten een frame een div te laten zien. Dit gaat alleen over iframes heen (Zie ract menu over banner).

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 14:55

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Bij mij wordt de banner uitgezet zodra er een div overheen zou moeten, of kijk ik op de verkeerde plek?

Voor zover ik weet kun je niet zomaar uit je frame breken. Lijkt me vanuit security oogpunt ook onwenselijk eigenlijk. Stel dat je via hosts of dns een bannerserver weet te facken en je vanuit het iframe een divje over het inlogblok van een site heen kunt zetten.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-03 13:56
De situatie is eigenlijk dat ik het bovenste frame een gedeelte van een div toon die helemaal inslide als ik erover ga.
Als ik nog een niveau hoger ga, en mijn frameset in een iframe werkt het wel, dit is helaas niet echt een optie door de opbouw van de webapplicatie.

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant