Morgen,
Ik heb hier op het moment :
1x Windows 2000 Advanced server ( Print FileServer)
1x Windows 2000 Standard Server ( Exact ERP )
1x Windows 2000 Standard server met Exchange 2000
Deze servers doen onderling een replication.
Ze melden aan op het domein van 1 van deze servers.
Nu heb ik een demo opstelling gemaakt met een nieuwe server op basis van 2k3 en een ander ERP pakket.
in Juli moet deze server toegevoegd worden aan het w2k park.
Hoe kan ik (los van de ip ranges / dns / dhcp e.d. ) deze server in het park opnemen dat hij meewerkt aan replication?
Moet deze w2k3 server zich ook aanmelden op het primary domain van het w2k park ?
Waar ik naartoe wil is dat hij de gebruikers (zoals bekend in w2k domein) synchroniseert met de w2k3 server zodat ze via 1 domein overal bekend zijn.
In het w2k park maak ik gebruik van een netlogon script die dan weer mappings kan maken van de w2k3 server.
Hmzz.. misschien wazig verteld maar denk dat het wel duidelijk is.
Ik heb hier op het moment :
1x Windows 2000 Advanced server ( Print FileServer)
1x Windows 2000 Standard Server ( Exact ERP )
1x Windows 2000 Standard server met Exchange 2000
Deze servers doen onderling een replication.
Ze melden aan op het domein van 1 van deze servers.
Nu heb ik een demo opstelling gemaakt met een nieuwe server op basis van 2k3 en een ander ERP pakket.
in Juli moet deze server toegevoegd worden aan het w2k park.
Hoe kan ik (los van de ip ranges / dns / dhcp e.d. ) deze server in het park opnemen dat hij meewerkt aan replication?
Moet deze w2k3 server zich ook aanmelden op het primary domain van het w2k park ?
Waar ik naartoe wil is dat hij de gebruikers (zoals bekend in w2k domein) synchroniseert met de w2k3 server zodat ze via 1 domein overal bekend zijn.
In het w2k park maak ik gebruik van een netlogon script die dan weer mappings kan maken van de w2k3 server.
Hmzz.. misschien wazig verteld maar denk dat het wel duidelijk is.