Je mening == overbodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:13
Het betreft mijn reactie in dit draadje.

Ik hoef helemaal niet omhoog gemod te worden hoor, maar 't blijft me opvallen dat als je mensen in het algemeen wijst op hun eigen verantwoordelijkheid en misschien voor het oog van het publiek de kant van virusschrijvers kiest dat je dan als 'overbodig' gemod wordt.

In plaats van omlaag modden had men misschien wel 'interessant' ofzo kunnen kiezen en daarna een inhoudelijke discussie kunnen aangaan :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:42

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik zou hem ook een offtopic geven. Niet vanwege het feit dat je bewondering voor virusschrijvers hebben (er zullen ook best goede programmeurs tussen zitten) maar meer vanwege het feit dat dit een offtopic discussie is aangezien de nieuwspost gaat over een uitbraak van een nieuw virus.

Dus: niks ten nadele van de inhoud, maar IMHO gewoon offtopic hier.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

πŸ’€ too old to die young

Ik heb geen enkel probleem met het feit dat je een virus interessant vind en/of bewondering hebt voor het technische kunnen van de maker(s), maar het is imho wel offtopic in een draad die over 'Antivirusbedrijven overspoeld door MyTob-varianten' gaat. Dat je mensen middels die reactie op hun eigen verantwoordelijkheden wijst is wat al te subtiel, en voert bepaald niet de boventoon in je reactie.

Imho is een mening niet overbodig als het iets bijdraagt in een draad, maar meningen over persoonlijke smaak zijn voor anderen weinig interessant.

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik heb hem in iedere geval weer richting de plus één interessant gestuurd, want dat is de reactie imo waard.

De verdere draad mag ook nog wel ff worden doorgeschrond door deze of gene.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:13
De reacties op mijn reactie zijn ook offtopic als het gaat om het hoofdbericht :) Inderdaad het wijzen op verantwoordelijkheden is vrij subtiel, omdat ik daar nu niet weer het -clichΓ©- punt van wilde maken.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

πŸ’€ too old to die young

KeX schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:20:
De verdere draad mag ook nog wel ff worden doorgeschrond door * botoo deze
Schaam je niet en leef je uit! :P

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Was door de eerste 50 al een keer met reguliere puntjes heen geweest. Het is nog plussen en minnen in die draad. Staartje pak ik later nog mee. :)

/edit. Ik zie overigens dat niet voor de gehele draad geldt dat regulier modpunten nog echt werken. :/

[ Voor 28% gewijzigd door KeX op 06-06-2005 13:36 ]

Pagina: 1