[Apple.nl] defect @ adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-02 10:20
Sinds 1.5 week heb ik een 15" powerbook. Ik sloot mijn adapter aan eergisteren en toen knalde de stop eruit. sindsien doet de adapter het niet. I.v.m. garantie die je hebt zou ik graag een nieuwe adapter willen hebben.

Ben nu echter al bijna 2 uur aan het surfen geweest op de apple site maar het enige wat ik kan vinden is ipod repair. Iemand een idee waar dit wel te vinden? Waarom verbergen ze dit zo?

Verwijderd

Alweer een. Die adapters zuigen echt aars. Ik had het ook, vonken uit het stopcontact. Ze lijken echt gemaakt om na ongeveer een jaar kapot te gaan. Beetje jammer van Apple...

Verwijderd

http://www.apple.com/support/powerbook/service/
One of my PowerBook accessories isn’t working. Can I order a replacement?
Most accessories that shipped with your computer can be replaced. Please check out Apple’s Do-It-Yourself page for a list of parts you can replace yourself. If you need additional assistance, please contact your local AASP or Apple retail store, or call Apple at 800-APL-CARE in the United States. A technical support agent can help you diagnose the failure and order a replacement part, if necessary.
Dus ik neem aan dat je voor een adapter niet het depot kunt gebruiken, het verstandigste is gewoon even langs te gaan bij een apple center of bellen, mogelijk dat ze hem dan ook opsturen zonder dat je weer naar een apple center hoeft :)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
En waarom ga je dan niet ff bellen met Apple's servicelijn? Dan wist je het gelijk.

PSN: djmurcielago

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat djmurcielago zegt, dat telefoonnummer staat niet voor niks op de site.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.