Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
            md5?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
            Is je CDRW niet op je master gehangen? Probeer eens te booten vanaf deze drive.
Btw, Hoary is al een tijdje uit; niet handiger om deze te nemen?
Ik had zelf ooit geen zin de hoary iso te downloaden en had ook zo'n oude cd liggen, is best makkelijk gewoon die installeren en dan updaten naar hoary...zAo schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:49:
Is je CDRW niet op je master gehangen? Probeer eens te booten vanaf deze drive.
            Mijn CDRW is master, de CDROM is slave. Ik doe de CD dus in de CDRW. En zoals gezegd, de Live CD boot wel.

Heb je toevallig ook een Knoppix cd liggen? Zie http://www.ubuntulinux.org/wiki/InstallFromKnoppixHowto om Ubuntu via die CD + netwerk te installeren  .
.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Pagina: 1

/u/32368/crop626fbb4180ae1.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/41489/icon.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/49845/Eye_2_Klein_50.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/132224/crop677a9fc7782e4.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/84176/crop577a4401d15ce_cropped.jpeg?f=community)