Signatures zijn voor boomers.
Of moet dit een reply in een topic zijn
Dus opent 'ie een topic in FA, waar nieuwsglitches van diverse aard besproken kunnen worden.
Als ik er nou 'ns 'Rewritable DVD's worden steeds populairder' van maak?
Ja, dat lijkt me wel een geslaagd plan
[ Voor 21% gewijzigd door Rataplan op 06-06-2005 08:00 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
vergeef me het is nog behoorlijk vroeg en die koffie word nu hier ook ingeschonkenRataplan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 07:56:
[...]
Dus opent 'ie een topic in FA, waar nieuwsglitches van diverse aard besproken kunnen worden.
edit:
Ja, dat lijkt me wel een geslaagd planAan de andere kant: ik moet nog aan de koffie. Misschien denk ik er straks heel anders over
Rataplan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 07:56:
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door Maasluip op 06-06-2005 08:33 ]
Zo had ik het ook gelezen.. En aan de test te zien is dat ook de bedoeling (en wie tikt er ook per ongeluk ± ?)Erkens schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:38:
Misschien ben ik dom ofzo, maar als ik DVD±RW zie staan dan denk ik dat daarmee DVD+RW en DVD-RW bedoeld worden, maar ik neem aan dat dat dus niet zo is als ik dit zo lees
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Uiteraard wordt dat wel bedoeld en uiteraard is de kreet 'DVD±RW' van toepassing - het was de term 'formaat' die wat ongelukkig geplaatst was.Erkens schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:38:
Misschien ben ik dom ofzo, maar als ik DVD±RW zie staan dan denk ik dat daarmee DVD+RW en DVD-RW bedoeld worden, maar ik neem aan dat dat dus niet zo is als ik dit zo lees
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.