sinds mijn nieuwe installatie van win xp heb ik probleem met javascript van internet explorer. Het is namelijk op een site, wanneer ik op de vermeende site kom,(krantsite) ,kan ik alles gewoon lezen ,zodra ik dan op een link wil klikken, verschijnt linksonder melding : javascript en nog achteraan de koppelingen van de site zelf, weet iemand hoe ik het kan oplossen , een of andere beveiliging uitschakelen of zo ?
Verwijderd
Ik heb even een stijl-tip. Je topics zouden beter te lezen zijn als je komma's goed plaatst. Dus eerst een komma, zonder spatie voor de komma, maar wel een spatie ná de komma, zoals in deze zin - een goed leesbare topicstart is wel het minste wat je je mede-Tweakers kunt geven.
prins, ik begrijp eigenlijk niet wat je probleem nou precies is, en waarschijnlijk meerderen met mij. Als je Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart nou eens doorneemt, en met dat in je achterhoofd een nieuw topic opent in Software Algemeen (Internet Explorer is nog altijd niet hetzelfde als Internet), waarin je duidelijk omschrijft wat er precies misgaat, wat je hebt geprobeerd om het op te lossen, etc.
Succes
Succes
Dit topic is gesloten.
![]()