Sinds kort heb ik een access point in me netwerk gepaats. Dit omdat ik een laptopie heb gekocht en niet aan draadjes vast wil zitten uiteraard. Op het laptopie heb ik XP pro geinstalleerd.
Het probleem is het volgende: In het netwerk is het noodzakelijk dat op alle pc`s en de laptop de DNS ingevuld staat. Anders kan je iets van 3 site`s opzoeken voordat ie niets meer kan vinden.
Alleen de laptop kan de DNS gegevens niet onthouden. Elke keer als ik de laptop opnieuw opstart is het adres weg.
Copperjet modem van TweakDSL (ingesteld als router, niet de standaard instellingen van TweakDSL)
Daaraan een 8-poorts gigabit switch.
Op de switch een Asus WL-300G access point.
Wireless LAN kaartje is een Asus WL-100g.
Laptop:
Compaq Armada M300
Pentium 3 600MHz
192MB 30GB
Windows XP SP2
Hoe krijg ik het voor elkaar dat die DNS instellingen blijven staan?
Ik heb het software programma van het wireless kaartje geinstalleerd, heeft dat er iets mee te maken?
Het probleem is het volgende: In het netwerk is het noodzakelijk dat op alle pc`s en de laptop de DNS ingevuld staat. Anders kan je iets van 3 site`s opzoeken voordat ie niets meer kan vinden.
Alleen de laptop kan de DNS gegevens niet onthouden. Elke keer als ik de laptop opnieuw opstart is het adres weg.
Copperjet modem van TweakDSL (ingesteld als router, niet de standaard instellingen van TweakDSL)
Daaraan een 8-poorts gigabit switch.
Op de switch een Asus WL-300G access point.
Wireless LAN kaartje is een Asus WL-100g.
Laptop:
Compaq Armada M300
Pentium 3 600MHz
192MB 30GB
Windows XP SP2
Hoe krijg ik het voor elkaar dat die DNS instellingen blijven staan?
Ik heb het software programma van het wireless kaartje geinstalleerd, heeft dat er iets mee te maken?
I WAS HERE