Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft beta spyware blokken en taakbalk rechts

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb microsoft beta spyware geinstalleerd en draai sinds een tijd xp (sp2) met de taakbalk aan der r rechterkant (voorbereiding op longhorn :D

probleem is echter dat alleen bij microsoft !!! antispyware ik soms problemen heb. Als er namelijk zo'
n popupscreen komt waar ik gevraagd wordt op allow te klikken vliegt het venster heel hard omhog het scherm uit!! Dus ik kan niet op allow klikken (alleen als ik de taakbal naar onder sleep kan ik op allow klikken, hoe los ik dit op?

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11 00:05

Creegfire

Wow hey!

Ten eerste:

Wat heb je zelf gedaan om dit op te lossen?

Ten tweede:

Ik snap de logica niet want hoe kan nu in godsnaam die pop-up venster omhoog springen? Is je taakbalk ergens bovenin gezet of wat? :P

Ten derde:

Je hebt geen XP in de topic geplaats terwijl het wel nodig is ;)

Ten vierde:

Check eens hier op Google

Ten vijfde:

Check maybe ook eens hier op GoT

En bij deze succes verder :) !

[ Voor 11% gewijzigd door Creegfire op 06-06-2005 08:33 ]

//Creegfire

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Aangezien je probleem met MS AntiSpyware is, en niet zo zeer met Windows zelf - ga ik je topic verplaatsen naar Beveiliging & Virussen :)

Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:28

chromeeh

the Gnome

@TS:

Heb je de volgende dingen al geprobeerd / gedaan:
- Spyware scan met Hitman Pro
- HiJack This log hier posten
- Antivirus scan

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

sla hitmanpro over en scan effe met ewido www.ewido.net

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Ik snap de heren die de TS verwijzen naar spyware scanners ff niet helemaal. De TS z'n probleem heeft hier toch niets mee te maken?
Het gaat om een pop-up venstertje dat normaal gesproken uit de system-tray omhoog komt, en waarin vervolgens op OK geklikt moet worden. Omdat de TS zijn taakbalk heeft verplaatst naar de rechterzijde van het scherm, verdwijnt de pop-up nu uit het beeld, waardoor de TS dus iedere keer zijn taakbalk moet verplaatsen naar beneden, om op OK te kunnen klikken.

@ TS, sorry, durf je zo geen oplossing te geven voor dit probleem. Doet alleen MS Anti-Spyware het, of heb je er ook last van met pop-ups van bijvoorbeeld MSN o.i.d.??

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:28

chromeeh

the Gnome

BredeP schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:34:
Ik snap de heren die de TS verwijzen naar spyware scanners ff niet helemaal. De TS z'n probleem heeft hier toch niets mee te maken?
Het gaat om een pop-up venstertje dat normaal gesproken uit de system-tray omhoog komt, en waarin vervolgens op OK geklikt moet worden. Omdat de TS zijn taakbalk heeft verplaatst naar de rechterzijde van het scherm, verdwijnt de pop-up nu uit het beeld, waardoor de TS dus iedere keer zijn taakbalk moet verplaatsen naar beneden, om op OK te kunnen klikken.

@ TS, sorry, durf je zo geen oplossing te geven voor dit probleem. Doet alleen MS Anti-Spyware het, of heb je er ook last van met pop-ups van bijvoorbeeld MSN o.i.d.??
Daarom verwijzen we dus naar andere scanners om te kijken of het geen ander probleem is.
Maar goed ontopic: MS Antispyware opnieuw installeren als geprobeerd :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

voorbeeld dat het mischien een trojan kan zijn http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=22851
die popup vensters mischien doen versnellen?

Verwijderd

Dat is niks om je druk over te maken maar een bekende bug in de MS Antispyware beta zoals je in http://channel9.msdn.com/ShowPost.aspx?PostID=70810 kunt lezen.

• Tennisbal
BredeP schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:34:

volkomen met dit verhaal eens, de eerste post slaan nergens op, ik heb helemaal geen spyware, ik zoek alleen een oplossing voor deze bug (wist idd dat het een bug was, maar weet helaas nog geen oplossing). ik denk dat er niks anders op zit dan te wachten tot de final, wel slecht btw een microsoft app. die deze bug heeft :P

Verwijderd

tennisbal schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:47:
[...]
ik denk dat er niks anders op zit dan te wachten tot de final, wel slecht btw een microsoft app. die deze bug heeft :P
En daarom is het ook nog een beta :)

• Tennisbal
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:31:
[...]

En daarom is het ook nog een beta :)
begrijp ik, maar dat een beta op microsoft's eigen os dit soorten domme fouten geeft vind ik ronduit slecht

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

tennisbal schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:34:
[...]

begrijp ik, maar dat een beta op microsoft's eigen os dit soorten domme fouten geeft vind ik ronduit slecht
Je realiseert je sowieso dat de grootste aanpassing aan Beta 1 van dit product was, dat het Microsoft kwam te heten? Het product was eerst van Giant Company. Dit bedrijf is door Microsoft overgekocht en Microsoft is sindsdien verder gegaan aan het ontwikkelen van hun Anti-Spyware suite.

Het feit dat het een beta is wil zeggen dat er nog bugs in zitten. En dus ook soms zulke domme fouten. Of het nou een programma van MS op hun eigen OS is, of bijv. een heel ander bedrijf/groepje ontwikkelaars op Linux heeft er niets mee te maken. :)

Signature

Pagina: 1