Ik heb nu een Riva TNT2 met 32 mb maar dat vind ik niet snel genoeg gaan. Zou de Hercules 3D Prophet II veel verbetering geven? voldoet deze kaart aan de standaardeisen van dit moment?
JA, maar hangt wel af van je processor. Bij een 400-500 Mhz proc zou ik niet zo veel geld uit geven aan een videokaart.
Geef mij maar een Warsteiner.
Duron 700 lijkt me net genoeg en anders overklok je je Duron toch naar 950MHz ofzo, dan is ie zeker krachtig genoeg.
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
hehe net genoeg.......echt wel genoeg!Op donderdag 11 januari 2001 21:51 schreef BeyondHorizon het volgende:
Duron 700 lijkt me net genoeg en anders overklok je je Duron toch naar 950MHz ofzo, dan is ie zeker krachtig genoeg.
Hij is echt wel goed he die videokaart
Videokaart is echt wel beter als een cpu...........ik heb liever de beste videokaart met bijv een amd duron 700...dan de snelste cpu met een matige videokaart
Denken moet je aan een paard over laten als je hetzelf niet kan
Ray
let er wel op dat je niet de nieuwe versie van de hercules koopt daat zit namelijk 6ns samsung op wat niet over te klokken is, mocht je gaan overklokken
Ja, die kaart is lekker goedkoop (fl. 299)dus ik dacht die moet ik hebben!:7
of ik hem wil gaan overklokken weet ik nog niet
of ik hem wil gaan overklokken weet ik nog niet
Dan zal je wel de Herules 3D Prophet II MX bedoelen, da's een soort light version van de 'gewone' Prophet II. MX heeft 2 pipelines tov 4 van de Geforce 2.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
De GTS versie met een Duron overgeklokt op 900 of meer zou garant moeten staan voor meer als 100 fps in 1024x768 in welke 3D shoot'em up dan ook.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Verwijderd
behalve in ut direct3d is klote gecodeOp donderdag 11 januari 2001 23:09 schreef Kalizec het volgende:
De GTS versie met een Duron overgeklokt op 900 of meer zou garant moeten staan voor meer als 100 fps in 1024x768 in welke 3D shoot'em up dan ook.
daar haal je niet 100 FPS in
Denk je nou echt dat een GeForce GTS volledig tot zijn recht komt met een 700MHz?? Vanaf 900MHz wordt het beestje pas echt wakker. Denken moet je idd aan een paart overlaten..Op donderdag 11 januari 2001 21:57 schreef gharay29 het volgende:
[..]
hehe net genoeg.......echt wel genoeg!
Hij is echt wel goed he die videokaart.......waarom minder geld aan een videokaart uitgeven
Videokaart is echt wel beter als een cpu...........ik heb liever de beste videokaart met bijv een amd duron 700...dan de snelste cpu met een matige videokaart
Denken moet je aan een paard over laten als je hetzelf niet kan
Ray
Die-hard Brexiteer
Pagina: 1