Toon posts:

TV-out ....die niet werkt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een paar weken een cardexpert geforce2mx (twinview & tv-out). En ik heb vandaag een kabeltje gekocht om dat tv-out eindelijk eens te proberen. En die werkt dus niet! Ik zie alleen maar rode strepen op mijn TV die pas weer weg gaan als ik mijn pc uit doe. De kabel is verder wel goed want die heb ik nog ergens anders getest.

Zijn er hier toevallig nog meer mensen met dit probleem? Of zal ik morgen maar weer naar update gaan voor videokaart #3 (de eerste was ook al stuk, maar die deed helemaal niks).

ErikN

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:14

Exirion

Gadgetfetisjist

Volgens mij ligt het aan die videokaart, want ik heb nou al zoveel problemen met de TV-Out van ding hier op tweakers gezien. Andere MX kaarten geven lang niet zoveel problemen, en van de Asus V7100 weet ik uit ervaring die ie prima is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Mijne doet ut >:)

Verwijderd

Topicstarter
Best leuk hoor rode strepen kijken...

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Ik lees veel over kapotte G-forces de laatste tijd ...
Maar goed; heb je mogelijk al naar gekeken maar toch nog ff misschien ten overvloede:
Refresh-rate voor een tv mag niet te hoog zijn (ik meen 60 hz max?) en ook de resolutie kun je niet onbeperkt hoog zetten (ik meen zelfs maar 800X600). Als je aan deze 2 randvoorwaarden hebt gedacht dan heb ik geen tip voor je ... sorry ... maar zo niet dan zou ik daar toch eens naar kijken

Verwijderd

Topicstarter
Je kan je resolutie niet hoger zetten dan 800*600 dat klopt. En zelfs in de laagste resolutie werkt het niet. In ieder geval bedankt voor alle *hulp* ;).

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:15
Ik heb dus hetzelfde probleem...
res = 800x 600.
60 hz....kan het daar niet aan liggen? een tv is toch maar 50 Hz??
ik kan maar instellen tot minimaal 50 hz. ik krijg wel beeld, maar dat is niet te bekijken. is met veel moeite iets in te herkenennen....baal...

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:14

Exirion

Gadgetfetisjist

Als je TV CC 2000 gebruikt dan kan je alles perfect instellen. Bij TV+Monitor zet ie dan inderdaad wel je monitor automatisch ook op 50Hz, en je kan kiezen tussen 640x480 en 800x600 bij 16 of 32-bit kleuren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Het PAL-systeem (waarop in Europa alle tv's zijn gebaseerd) gebruiken een resolutie van 720x576 bij 24 bit. Als je deze instelleng gebruikt zou je een goed beeld moeten krijgen.

Good goan

Pagina: 1