Toon posts:

Is dit een flamebait?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1317846

Gemod als flamebait maar daar ben ik het niet mee eens. Het is een serieuze reactie van mij, weliswaar offtopic, maar slechts bedoeld als verheldering van het modgedrag in die thread. Als ik had willen flamen dan had ik het wel anders geformuleerd! Hoe zien jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:37:
...maar slechts bedoeld als verheldering van het modgedrag in die thread.
Sja........ volgens mij kun je daar beter maar niet tegenaan schoppen ;)

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Beetje een lastige wmb. Het is eerste deel is geen flamebait, offtopic is het wel, je gaat immers door op een post waarvan je weet dat die offtopic en ongewenst is (zeuren over moderaties).

Het tweede deel is best wel kleinerend:
Volgende keer niet te snel met vragen komen. Dit is namelijk geen forum!
waarschijnlijk heeft dat de doorslag gegeven voor de diverse flamebait moderaties.

Persoonlijk zou ik het op 0 offtopic houden, maar dat komt omdat ik het als moderator best wel eens prettig vind dat anderen (reguliere users) ook eens een lans breken voor het moderatie-systeem, maar offtopic blijft het . . .

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeuren over moderaties? Die uitspraak neem ik je wel een beetje kwalijk. Het is juist een ander die 'zeurt' over moderaties terwijl het overduidelijk was waarom zijn post naar beneden was gemod. Nogmaals, ik weet dat het offtopic is en blijft, maar flamebait?

Dat mijn laatste zin ietwat kleinerend overkomt, is mogelijk. Maar dergelijke taal ben ik al vaker tegengekomen van anderen en die posts werden vaak eerder gewaardeerd dan weggemod. Niet dat ik hier naar puntjes zit te vissen maar het resultaat van alle mod's vind ik belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

Bor

Coรถrdinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Jouw post staat op 0 en daar heb ik hem ook laten staan. Ik vind 0 een goede score voor die post en om je nou te gaan storen aan het woordje "flamebait" terwijl je niet negatief staat vind ik ook nogal wat.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:29:
Zeuren over moderaties? Die uitspraak neem ik je wel een beetje kwalijk. Het is juist een ander die 'zeurt' over moderaties terwijl het overduidelijk was waarom zijn post naar beneden was gemod. Nogmaals, ik weet dat het offtopic is en blijft, maar flamebait?

Dat mijn laatste zin ietwat kleinerend overkomt, is mogelijk. Maar dergelijke taal ben ik al vaker tegengekomen van anderen en die posts werden vaak eerder gewaardeerd dan weggemod. Niet dat ik hier naar puntjes zit te vissen maar het resultaat van alle mod's vind ik belachelijk.
Nee, ik bedoelde niet dat_jij_ zeurt over moderaties, maar de reactie waar jij op reageert doet dat :*

Hoe goed bedoeld het ook is, door die kleinerende intonatie (wmb heel begrijpelijk, maar dat doet er niet toe) is een flamebait-tag imho niet helemaal onterecht/onjuist.

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Pagina: 1