Sinds onbepaalde tijd doet Apache versie 2.0.53 niet zoals ik had gehoopt. Ik upload een bestand, header.gif (binary mode), naar een directory die geen index heeft. Het rare is, dat hij daar niet komt te staan. Het lijkt wel alsof dat bestand gewoon overgeslagen wordt bij het uploaden. Als ik reachtstreeks naar de file toega, laat hij hem wel gewoon zien. Ook als ik het bestand rename naar heder.gif, laat hij het gewoon zien.
Ik heb al gezocht naar .htaccess dingen die het konden veroorzaken; niks gevonden. Ook in de config van Apache heb ik niks kunnen vinden. Op apache.org hebben ze het alleen over mod_headers, maar ook daar kon ik mijn probleem niet terugvinden.
Heeft er iemand een idee hoe ik header.gif weer gewoon kan laten zien in de directory listing ?
Alvast bedankt,
Scott
edit: Het lijkt alsof hij slikt op header.*, een bestand genaamd header.txt wordt ook niet weergegeven...
Ik heb al gezocht naar .htaccess dingen die het konden veroorzaken; niks gevonden. Ook in de config van Apache heb ik niks kunnen vinden. Op apache.org hebben ze het alleen over mod_headers, maar ook daar kon ik mijn probleem niet terugvinden.
Heeft er iemand een idee hoe ik header.gif weer gewoon kan laten zien in de directory listing ?
Alvast bedankt,
Scott
edit: Het lijkt alsof hij slikt op header.*, een bestand genaamd header.txt wordt ook niet weergegeven...
[ Voor 7% gewijzigd door Scott op 05-06-2005 22:21 ]