Dit is de eerste keer dat ik hier wat foto's plaats, maar ik begin toch steeds meer lol in het fotograferen te krijgen. Dus wordt het is tijd om ook commentaar op de foto's te krijgen.
Alle foto's zijn een paar weken geleden gemaakt tijdens een duikvakantie in Zuid Egypte (tentenkamp Marsa Alam).
De camera die ik gebruikt heb is een Canon S1 IS met onderwaterhuis DC20.
De enige bewerking die ik gebruikt heb is de one step photofix in Paintshop Pro 8.
De foto's zijn tussen de 3 en 15 meter diepte genomen. Sommige zijn bijgeflitst met de interne flitser van de camara.
Voor de orginele grote van de foto's:
http://marsa-alam2005.fotopic.net/c567291.html
#1 Crocdile Fish (=/- 120 centimeter)

# 2 Hoofd van een schildpad

# 3 Masked Butterfly

# 4 Koraal

# 5 Schildpad zwemmend

# 6 Schildpad met schoonmaakvissen

# 7 Anemonefish

# 8 Lion Fish

# 9 Lion Fish

#10 Schildpad

#11 Nog een Masked Butterfly

# 11 m'n buddy!

Ik zal nog even in de Exif files zoeken welke camarastanden ik gebruikt heb...
Ik hoor graag jullie commentaar en tips om mijn foto's te verbeteren en zeker tips om onderwaterfotografie nog leuker te maken....
Alle foto's zijn een paar weken geleden gemaakt tijdens een duikvakantie in Zuid Egypte (tentenkamp Marsa Alam).
De camera die ik gebruikt heb is een Canon S1 IS met onderwaterhuis DC20.
De enige bewerking die ik gebruikt heb is de one step photofix in Paintshop Pro 8.
De foto's zijn tussen de 3 en 15 meter diepte genomen. Sommige zijn bijgeflitst met de interne flitser van de camara.
Voor de orginele grote van de foto's:
http://marsa-alam2005.fotopic.net/c567291.html
#1 Crocdile Fish (=/- 120 centimeter)

# 2 Hoofd van een schildpad

# 3 Masked Butterfly

# 4 Koraal

# 5 Schildpad zwemmend

# 6 Schildpad met schoonmaakvissen

# 7 Anemonefish

# 8 Lion Fish

# 9 Lion Fish

#10 Schildpad

#11 Nog een Masked Butterfly

# 11 m'n buddy!

Ik zal nog even in de Exif files zoeken welke camarastanden ik gebruikt heb...
Ik hoor graag jullie commentaar en tips om mijn foto's te verbeteren en zeker tips om onderwaterfotografie nog leuker te maken....
[ Voor 7% gewijzigd door RustyTank op 05-06-2005 22:19 ]
Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!