MSI MS-7091 -> welke socket zit hier nou op?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.862 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik heb hier een PC staan van Medion (ALDI), waar ik een Zalman koeler in wil bouwen. nu heb ik inmiddels de zalman liggen, de CNPS-7000B-Cu. Mooi ding, maar het past niet. Ik mis "iets". Nu lees ik in het boekje dat ik een ander onderdeel moet kopen, de CS1 van zalman. (linkje bij Alternate)

Ik twijfel alleen of ik dit wel nodig heb, of dat ik iets anders nodig heb. Ik heb 4 gaten rondom de processor zitten, die ik alleen ken als bevestigingsgaten voor een vierkant plastic ding, waar je de koeler op zet (die mist volgens mij).

Ik heb met google gezocht, maar ik krijg niet echt een duidelijk antwoord. Ten eerste veel Franse site's (waar ik geen bal van begrijp) of andere, onbeantwoorde, vragen welke socket er nou aanwezig is op dit mobo.

Ik heb 2 foto's gemaakt, in de hoop dat er hier mensen zijn die een duidelijk antwoord kunnen geven en kunnen vertellen welke socket ik hier in beeld heb.

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/broersger/pics/GoT/MS-7091/thumb_DSCN0642.JPG

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/broersger/pics/GoT/MS-7091/thumb_DSCN0643.JPG

Bij deze alvast mijn hartelijke dank!
Ik zal zelf zorgen dat de foto's niet online zullen gaan, zodat dit ook later na te zoeken is.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
Ja, je hebt een Socket 775 en je zult idd de aanpassing voor de Zalman moeten kopen

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Dit is een socket 775.
Die wordt standaard niet ondersteund door zalman.
Daar zou je de cnps 7700 voor moeten hebben.
Of inderdaad die adapter.

[ Voor 11% gewijzigd door job op 05-06-2005 22:08 ]

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09

sus

is druk :+

Topicstarter
Goed, dat is duidelijk.

Volgende vraag:
775, dat is toch al een ouder socket? Ik dacht zelf een 478 te hebben, omdat er een p4 3.2GHz-HT in zit.

* sus gaat even een bestelling doen @ Alternate.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Socket775 (LGA775, Socket T) is nieuwer dan Socket478 hoor ;)
Check de releasedata en pics op de P4 tabel van mijn site.

[ Voor 51% gewijzigd door BalusC op 05-06-2005 22:12 ]