Toon posts:

Proliant 1600 powersupply aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal maanden geleden een compaq proliant 1600 gekregen.
Echter na een aantal weken ging de powersupply kapot. Ik heb deze toen uitgebouwd en er een hele tijd niets meegedaan.
Afgelopen zaterdag ik een 2e handse gekocht en ingebouwd. Maar nu weet ik niet meer precies of alle connectors waren aangesloten.
Ik houd een kleine zwarte stekker over met de code P5 erop en zes kleuren draad eraan. Ik zie nergens een connector waar deze op kan.

Als ik de server nu aanzet, knippert het groene ledje om de paar seconden en zie ik heel kort de ventilator van de powersupply en van de CPU unit gaan draaien.

Haal ik er de cpu-unit uit, dan gaat de groene led continu branden en gaat de ventilator ook draaien.
Als ik er de unit van de uitbreidingskaarten eruit haal en de cpu-unit er weer in.
Gaat de led ook weer groen branden en draaien de beide ventilatoren.

De vraag is moet de zwarte connector aangesloten zijn ?
Wat betekent het knipperen van de groene led ?

Adrie

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 20:25

WPN

wat heb je zelf al gezocht?
heb je op de hp site gekeken (compaq)....

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Topicstarter
Op de Compaq site heb ik wel een maintenance manual gevonden. Daarin wordt ook gesproken over het in en uitbouwen van de ps. Maar over de connectors staat alleen, haal de connectors los en verder niet welke.

Adrie