En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Weet iemand trouwens of er weer live-streams zijn?
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Zelf heb ik ook nog grote moeite te geloven in een overstap, maar voor de Wall Street journal schijnt het al 100% zeker te zijn. Men meldt het nieuws op de voorpagina...Bigs schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:06:
Het intel-gerucht heeft mij ook wel nieuwsgierig gemaakt, maar ik geloof er helemaal niks van eigenlijk.
Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD
Ach, op zich zou een overstap naar Intel helemaal niet zo kwalijk zijn, een PowerBook met een Pentium M is helemaal niet zo'n gekke gedachte. Mits Apple een hele goede oplossing heeft om de komende jaren twee architecturen te ondersteunen...Pindkaas schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:22:
ik hoop eigenlijk het meeste op een iBook aankondiging. Maar dat intel-gedoe staat me eigenlijk niet aan en wil er eigenlijk niets van weten! (lekker naief)
Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD
Verwijderd
Ik hou mijn hart vast moet ik zeggen. Zal je zien dat na 2007 steeds minder software nog draait op G5 hardware, dan ga ik dus behoorlijk flippen met een dual G5 die dan nog niet is afgeschreven en bovendien in tegenstelling tot hoe het nu is geen ene fuck meer opbrengt op de 2e hands Apple markt. Nu vang je nog hele acceptabele prijzen voor 2 a 3 jaar oude Apple hardware maar dat is op dat moment gereduceerd tot useless junk....jalumsx schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:56:
[...]
Mits Apple een hele goede oplossing heeft om de komende jaren twee architecturen te ondersteunen...
Compatabiliteitsproblemen met de nieuwe processor zou Apple willen oplossen met software als QuickTransit van Transitive: "It allows any software to run on any hardware with no performance hit, or so the company claims. The techology automatically kicks in when necessary, and supports high-end 3D graphics."
Verwijderd
Da's leuk voor kopers van nieuwe Intel macs maar de G4/G5 gebruiker heeft hier dus geen reet aan...matiasjansen schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:58:
Volgens MacOSX.nl komt er dus "emulatie" software voor PowerPC software:
[...]
Ik heb Apple in 1e instantie gekozen voor z'n zeikvrije OS, maar ook voor de uitstraling, hopen dat dat nu niet teniet wordt gedaan..
Maar een mooie iBook met Centrino(variant) en Powerbook met P4 is natuurlijk niet weg, en zal ws. toch alleen weggelegd zijn voor de echte Apple-addicts
[ Voor 6% gewijzigd door Zwerver op 06-06-2005 10:56 ]
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dit topic is gesloten.
![]()