WWDC staat weer voor de deur...

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Topicstarter
...en ons favoriete bedrijfje uit Cupertino dolt dat ene andere bedrijfje in Redmond weer eens subtiel:

Afbeeldingslocatie: http://photos11.flickr.com/17582347_4edcc50104_m.jpg

Gevonden op http://missig.org/julian/...6/05/welcome-to-wwdc2005/

[ Voor 22% gewijzigd door AntiChris op 05-06-2005 21:39 ]

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:50
haha.. ik blijf erbij, Apple heeft humor :Y).. Zou je die borden ook kunnen bestellen bij Apple zelf? :P.. lijkt me wel gaaf :)

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
ahh dat lijkt me wel vet inderdaad! :+

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ben wel erg benieuwd naar wat ze over Intel te melden hebben.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• xortw
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 14:51
Ik geloof dat Steve Jobs zijn presentatie maandag om 10:00 PST geeft. Als ik het goed heb omgerekend is dat 19:00 hier. So stay tuned.

Weet iemand trouwens of er weer live-streams zijn?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het intel-gerucht heeft mij ook wel nieuwsgierig gemaakt, maar ik geloof er helemaal niks van eigenlijk.

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

ik hoop eigenlijk het meeste op een iBook aankondiging. Maar dat intel-gedoe staat me eigenlijk niet aan en wil er eigenlijk niets van weten! (lekker naief :))

"Luie mensen worden ook moe!"

Verwijderd

Flauw, ik kan me niet herinneren dat Microsoft flauwe acties richting Apple heeft gemaakt, waarom moet Apple dat wel richting Microsoft doen?

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:16
Bigs schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:06:
Het intel-gerucht heeft mij ook wel nieuwsgierig gemaakt, maar ik geloof er helemaal niks van eigenlijk.
Zelf heb ik ook nog grote moeite te geloven in een overstap, maar voor de Wall Street journal schijnt het al 100% zeker te zijn. Men meldt het nieuws op de voorpagina...

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:16
Pindkaas schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:22:
ik hoop eigenlijk het meeste op een iBook aankondiging. Maar dat intel-gedoe staat me eigenlijk niet aan en wil er eigenlijk niets van weten! (lekker naief :))
Ach, op zich zou een overstap naar Intel helemaal niet zo kwalijk zijn, een PowerBook met een Pentium M is helemaal niet zo'n gekke gedachte. Mits Apple een hele goede oplossing heeft om de komende jaren twee architecturen te ondersteunen...

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

Verwijderd

jalumsx schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:56:
[...]

Mits Apple een hele goede oplossing heeft om de komende jaren twee architecturen te ondersteunen...
Ik hou mijn hart vast moet ik zeggen. Zal je zien dat na 2007 steeds minder software nog draait op G5 hardware, dan ga ik dus behoorlijk flippen met een dual G5 die dan nog niet is afgeschreven en bovendien in tegenstelling tot hoe het nu is geen ene fuck meer opbrengt op de 2e hands Apple markt. Nu vang je nog hele acceptabele prijzen voor 2 a 3 jaar oude Apple hardware maar dat is op dat moment gereduceerd tot useless junk....

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Volgens MacOSX.nl komt er dus "emulatie" software voor PowerPC software:
Compatabiliteitsproblemen met de nieuwe processor zou Apple willen oplossen met software als QuickTransit van Transitive: "It allows any software to run on any hardware with no performance hit, or so the company claims. The techology automatically kicks in when necessary, and supports high-end 3D graphics."

Verwijderd

matiasjansen schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:58:
Volgens MacOSX.nl komt er dus "emulatie" software voor PowerPC software:

[...]
Da's leuk voor kopers van nieuwe Intel macs maar de G4/G5 gebruiker heeft hier dus geen reet aan...

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Het meest hoop ik nog dat er een soort van DRM op de processoren/software komt, al zullen we er wel niet aan ontkomen dat er door hacks gewoon OS X op elke willekeurige AMD/Intel cpu gedraaid kan worden met alle gezeik van dien.
Ik heb Apple in 1e instantie gekozen voor z'n zeikvrije OS, maar ook voor de uitstraling, hopen dat dat nu niet teniet wordt gedaan..

Maar een mooie iBook met Centrino(variant) en Powerbook met P4 is natuurlijk niet weg, en zal ws. toch alleen weggelegd zijn voor de echte Apple-addicts :9 :Y)

Verwijderd

Weet iemand waar en wanneer die keynote van Jobs te streamen c.q. te downloaden is?

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Vanavond rond 19:00 begint het, er is volgens mij geen livestream. Op www.macosx.nl houden ze wel alle feiten bij, wordt live geupdate. (Alleen waar zij de info vandaan halen :?)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
oke, zullen we deze draad maar even dichtgooien tot na de keynote? Want dit gespeculeer is nergens goed voor. Om direct maar even het gezeur voor vanavond voor te zijn: als je graag de eerste wil zijn om nieuws te melden na de keynote: We zien graag een uitgebreide en nette startpost, een beetje zoals [rml][ Mac mini] Discussietopic en Mini-FAQ v2.0[/rml] en Apple MacExpo 2005 Keynote Speech Roundup. Dus ga niet overhaast topics openen zonder na te denken want dan gaat er netjes een slotje op.

[ Voor 6% gewijzigd door Zwerver op 06-06-2005 10:56 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.