[Outlook] Plaatjes plakken als jpg ipv bmp?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:50
Ik stuur nog wel eens screenshots rond. Standaard komen die als (forse) bitmap in een mail terecht waardoor de mails onnodig groot worden (bandbreedte) en onnodig veel ruimte opslokken in verzonden items. Is er een simpele manier om als het ware jpg plaatjes te plakken in outlook?

Ik weet dat er een aantal screencapture tools bestaan maar zou dit het liefst met een eenmalige handeling oplossen, dus zonder een extra programma resident te draaien.

Een extra knop in outlook: "paste as jpg" of "paste clipboard as jpg" is wat ik zoek. Kan dat?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even :)

SA > OFF

[ Voor 68% gewijzigd door Spider.007 op 05-06-2005 20:09 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Niet echt een oplossing. Maar ik bewerk ze zowieso altijd eerst even in een tekenprogramma, vanwege het feit dat er nog wel eens dingen opstaan die niet voor iedereen interessant zijn etc. Plus dat ik dan zelf de resolutie nog eens kan aanpassen.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

ms powertoy image resizer is snel en klein...misschien is dat iets?

en service: http://download.microsoft...eResizerPowertoySetup.exe

veel plezier d'r mee

[ Voor 51% gewijzigd door StratoFarmer op 05-06-2005 22:00 ]

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]