ik heb een probleempje,
ik heb mijn televisie aangesloten op de tv-out van mijn videokaart (ati radeon 9600xt), maar nu heb ik het probleem dat wanneer ik mijn pc opstart het opstart scherm (waar het geheugen zich laad etc.) alleen op mijn tv zichtbaar is
wanneer windows opstart is dit weer wel te zien op mijn pc-scherm
In windows werkt mijn pc-scherm en de tv-out verder perfect
Wat ik al geprobeerd heb:
- wanneer ik de tv-out kabel helemaal loskoppel van mijn videokaart en de pc opnieuw opstart blijft het probleem zich voordoen
- ati drivers er eerst helemaal afgehaald en daarna opnieuw geinstalleerd
- heb al m'n instellingen van m'n beeldscherm doorgespit, maar kan daar ook niets in vinden. Pc-scherm staat gewoon als primair beeldscherm ingesteld
Moet ik misschien iets in m'n bios veranderen?
hoop dat iemand het weet
ik heb mijn televisie aangesloten op de tv-out van mijn videokaart (ati radeon 9600xt), maar nu heb ik het probleem dat wanneer ik mijn pc opstart het opstart scherm (waar het geheugen zich laad etc.) alleen op mijn tv zichtbaar is
wanneer windows opstart is dit weer wel te zien op mijn pc-scherm
In windows werkt mijn pc-scherm en de tv-out verder perfect
Wat ik al geprobeerd heb:
- wanneer ik de tv-out kabel helemaal loskoppel van mijn videokaart en de pc opnieuw opstart blijft het probleem zich voordoen
- ati drivers er eerst helemaal afgehaald en daarna opnieuw geinstalleerd
- heb al m'n instellingen van m'n beeldscherm doorgespit, maar kan daar ook niets in vinden. Pc-scherm staat gewoon als primair beeldscherm ingesteld
Moet ik misschien iets in m'n bios veranderen?
hoop dat iemand het weet
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 20:05 ]