Toon posts:

Niks meer in apparaatbeheer

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een groot probleem. Met het zoeken naar de oorzaak van een probleem met mijn processor heb ik wat bios instellingen veranderd, ik weet niet meer precies welke. Nu ik de computer opnieuw opstart, kreeg ik een waarschuwing dat er zodanig veel hardware was veranderd dat ik windows opnieuw moest aanmelden. Heb ik gedaan maar nu lijkt het wel alsof mijn windows is veranderd: het meest vervelend is dat ik niks meer in apparaatbeheer zie staan: het vakje is helemaal leeg. Iemand? :?

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En als je verborgen apparaten aanvinkt?
Eventueel in een command schermpje ff tikken:

Set devmgr_show_nonpresent_devices=1

Start devmgmt.msc

en dan verborgen app. weergeven.

Daarmee zou je moeten kunnen zien welke geinstalleerd stonden, zoniet dan is't ergens anders een foutje, softwarematig.

[ Voor 92% gewijzigd door _XipHiaS_ op 05-06-2005 18:34 ]

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Probeer je BIOS instellingen dan eens naar de default waarden te resetten, die optie zit er altijd wel in bij een BIOS.

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Topicstarter
Op de een of andere manier heeft ie alles in services.msc op uitgeschakeld gezet. Nu weer alles automatisch aangevinkt dus hij doet het weer. Apart hoor. Maar in ieder geval bedankt. Was een beetje een paniekreactie deze post, sorry.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Paniekreactie? Dat is wel duidelijk - geen specs, geen vermelding van OS, niet de juiste plek (dit klinkt meer als een WOS probleem)...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.