Toon posts:

2 boxjes+subwoofer

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
de topic zegt het al die hebbik nodig en ik wil d'r mee gamen en muziek luisteren ds er moet wel bass in zitten en redelijk hard gaan :)

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Ik heb denk ik een van de allergoedkoopste setjes die verkrijgbaar is AROWANA ofzo, was 55 piek en een goeie bas

Verwijderd

Ik denk dat je bij Labtec moet zijn, die hebben in alle prijsklasses subwoofer systemen en die zijn PERFECT !!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn oogje laten vallen op de labtec
2414 kent iemand die ervaringen wat dan ook gooi alles maar neer dit zijn ze

Afbeeldingslocatie: http://www.labtec.com/europe/images/products/lcs2414.jpg

trouwens 120 piek is toch niet duur voor die dingen?

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik heb zijn broertje (2514) en hij bevalt perfect.

Bas

Tjielp... een vogel.

• Crazyhorse
  • Laatst online: 28-08 11:52
Creative heeft ook een set met dei configuratie kost 129 piek.

Verwijderd

Topicstarter
zijn die beter?

Verwijderd

echter, creative krijg je minder voor het zelfde geld of hetzelfde voor meer geld.
Zijn broertje (2632) is trouwens wel van een heeeele goeie kwaliteit en heeft helemaal een geweldige onderblaffer. (Het verschil is dat hij vooral harder gaat en daardoor zachter nog helderder is, labtec is gewoon goed. :)

:) woof woof :)

There aint no live without a subwoofer!
Ik heb nu al jaren IBM setje met Subwoofer (zat bij PC) was de eerste en nog steeds geweldig tevreden, I LOVE MY SUBWOOFER!

Die andere 2512 is trouwens gewoon een 4 speaker variant. Ik ga zelf 2632 kopen :)

Verwijderd

He die speakertjes heb ik dus.
Labtec 2414, geloof me die wil je hebben, ze zijn voor het geluid wat er uit komt echt goedkoop.
Ik heb ze twee maandjes geleden gekocht en ik ben er echt zeer zeer tevreden over.
Ik heb ook wat Tannoy speakers staan voor mijn stereo maar ik luister net zo graag nar mijn Labtecjes.

Hoi

• Jag
  • Laatst online: 28-08 19:37

Jag

There aint no live without a subwoofer!
Nou overdrijven is ook een vak. Koop maar eens twee goeie speakers, en dan heb je geen enkele toon regeling (als de akoestiek goed is) of sub meer nodig. Ik heb er zelf overigens wel één (Yamaha YST-SW300).

En Monkey, jou vind ik echt onbegrijpelijk. Luisteren naar Labtec speakers als je Tannoy hebt staan!!

Jag

Verwijderd

Ja dat klopt ja, kwa muziek zijn die Tannoys heus wel goed hoor, alleen ik ben gewoon tevreden over mijn Labtecjes, en ik spreek uit ervaring, ik heb ook altijd een versterker aan mijn pc gehad en ik ben hier gewoon meer tevreden over(tanooys zijn niet echt gemaakt om quake3 weer te geven+ze zijn wel 1.5 meter hoog).
Ik kan alleen zeggen dat als je toch van plan bent om subwoofer met speakers te kopen, dan zijn die labtecjes een goed setje
hoi

• Jag
  • Laatst online: 28-08 19:37

Jag

Alsof Tannoy speakers Quake3 minder goed weergeven dan Labtec's. Het enige voordeel van computer speakers (afgezien dat ze goedkoop zijn, maar dat doet er in dit geval niet toe)), is dat je ze goed links/rechts kan plaatsen voor een mooi stereo effect. Maar dat maakt voor mij het gigantische verschil in geluidskwaliteit niet goed.

Jag
btw: 1.5m is echt veel!

• The Ghost
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik kan je de set van Labtec (LCS-2514) wel aanraden.
Perfecte 3D sound en nog dolby ook, mits je kaart dat ondersteunt.

Als je specs wilt hebben www.labtec.com

The Ghost

Verwijderd

Er staat hier ook stereo naast de pc met tannoy speakers, zit wel een line-out naartoe, alleen leuk als je alleen thuis bent voor die mp3tjes :) Anders is de koptelefoon heilig..

Computer Totaal:
Als je met 2 oren 3D-geluid kunt horen kun je met 2 geluidsbronnen 3D-geluid maken...

Wat is daar nou geschikter voor dan een flinke koptelefoon :) Verder zijn de labtec speakers ook geweldig, alleen meestal hoeft het halve huis niet mee te luisteren naar de vrolijke achtergrond effecten van Age of Empires (bomen, vogels, stervende soldaatjes op 120dB) Settlers3 (meer stervende soldaatjes, alle fans kennen de beruchte unit limiter van AOE) HOMMIII (nog meer boompjes en echte mp3 muziek erbij! en de boompjes uit Soldier of Fortune... (hehehehehe) :7
Pagina: 1