Toon posts:

MSI NX 6800 GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag tweakers.

Zit ik net lekker het spel Delta Force Extreme te spelen.
En ineens loopt het hele spel vast en komen er soort van veel kleure lijnen in.
Ik bedoel dus te zeggen als het beeld normaal is lijkt het net alsof er een soort magneet aan de zijkant zit. En het blijft zo als ik hem opnieuw opstart. Dus ik dacht even een ander scherm erop en nog steeds hetzelfde. Daarna een oude Nvidia FX5200 le geinstalleerd en ja hoor geen enkel probleem..

Nu is dus mijn vraag wat kan het zijn ? En heb hem op 22-12-2004 gekocht, hoe zit het denken jullie met de garantie ?

Alvast onwijs bedankt !!!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
garantie zit goed lijkt me. een jaar toch? ik zou hem even laten nakijken voordat je hme gelijk laat omruilen.. maar misschien is het ook wel een hitte probleem. dus wat zijn je temps...

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat durfde ik dus niet te controleren. Ik dacht dat het slecht was om hem aan te laten staan met die rare strepen en figuren in mijn beeld. Maar hij is een keer uit elkaar geweest om waterkoeling te installeren. Thermaltake Bigwater maar die pomp is stuk gegaan dus weer de orginele geinstalleerd. De temperatuur controleerde ik wel regelmatig en de laatste keer dat ik hem controleerde was de temp 48 graden.

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 06:51

Skyline GT-R

RB26DETT

Normaal doen ze niet moeilijk over garantie, maar je kan die koeler toch harder en zachter zetten? Had je hem niet te stil staan tijdens het gamen?

offtopic:
En verbeter die fout eens in je sig, een 3500+ past niet in een Neo Platinum...

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij staat altijd vol uit.
En ik snap het niet want hij draait altijd super goed...

Verwijderd

Ik had het met mijn Aopen 6800GT , hij werd opeens te heet en kreeg ook artifacts. Maar een kaart die artifacts krijgt, is toch al defect. Dus ik zou hem terug sturen naar je winkel. Er zit 1 jaar garantie bij de winkel, en totaal 3 jaar bij Nvidia. Je krijgt zeker wel een nieuwe, mits je het bv. kapot hebt gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb niks gakopt gemaakt..
Als ik hem RMA opstuur naar de winkel .. moet ik dan als omschrijving doen: Artifacts ?
Of als iets anders ? Ik moet hem toch naar de pcwinkel sturen of naar MSI zelf ??

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:12:
Nee heb niks gakopt gemaakt..
Als ik hem RMA opstuur naar de winkel .. moet ik dan als omschrijving doen: Artifacts ?
Of als iets anders ? Ik moet hem toch naar de pcwinkel sturen of naar MSI zelf ??
Neem eerst contact op met de winkel waar je de kaart hebt gekocht en zij zullen je wel verder vertellen hoe en wat.

Verwijderd

Topicstarter
oke thanks allemaal
Neem morgen contact met pczaak.nl op ... en we zullen zien..

Weeten jullie of MSI een beetje snel hiermee is ? En krijg je je eigen VGA kaart weer terug. of geven ze een nieuwe vaak ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:42:
oke thanks allemaal
Neem morgen contact met pczaak.nl op ... en we zullen zien..

Weeten jullie of MSI een beetje snel hiermee is ? En krijg je je eigen VGA kaart weer terug. of geven ze een nieuwe vaak ?
Ze geven denk een nieuwe. Want het repareren van zulke kaarten zal ook niet erg goedkoop zijn. Maar het zal vast ongeveer 3/4 weken duren. Of langer. (Ik had geluk met mijn Aopen, ik had hem binnen 2 weken al terug..en natuurlijk een nieuwe)

Verwijderd

Topicstarter
nou daar gaat mijn Battlefield 2 :P Kan ik niet gelijk owne :(

Maarja dan nu maar ff met mijn FX5200 LE doen... jeetje wat een **** kwaliteit in games
Pagina: 1