[.Net] Multimedia developing components

Pagina: 1
Acties:

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben mij een beetje aan het orienteren op multimedia developing components die ik nodig heb voor verschillende applicaties (sound capturing/playing, WaveVisualization, etc.).

Zijn er tweakers die hier gebruik maken van standaard beschikbare multimedia components? Waar hebben jullie goede ervaringen mee? Werken deze met .Net Framework?

Ik heb al wat rond gekeken via Google maar kwam ik voornamelijk tegen oude compomenten aan of compomenten geschreven voor C++ (dus niet voor .Net Framework). En sommige zijn enorm aan de hoge prijs (duizenden euro's) dat ook weer niet hoef.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Verwijderd

Voor .Net kun je gebruik maken van de windows media 9 sdk.

Heb je in ieder geval je soundcapture etc al.

Visualisatie zou met directx moeten. En daar heb je ook een sdk voor.

Hiermee kun je het doen.

Verwijderd

Ik ben bezig met een eigen mediacenter op basis van DirectX9. De DirectX SDK kun je van Microsoft downloaden Dit is gratis en eigenlijk niet moeilijk. Heb je al bij the Code Project gekeken?

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:15:
Ik ben bezig met een eigen mediacenter op basis van DirectX9. De DirectX SDK kun je van Microsoft downloaden Dit is gratis en eigenlijk niet moeilijk. Heb je al bij the Code Project gekeken?
Ja en al snel kwam ik in aanraking met BASS. Dit is precies wat ik zocht (en ook niet duur). Bedankt :)