Binnenkort wil ik een HTPC gaan bestellen, om zelf te bouwen uiteraard. Ik had het volgende systeempje in gedachten:
Vaak zie je voor deze prijs dikke HP bakbeesten met 3,4 Ghz P4, maar dat lijkt mij overkill. Ik denk dat ik mijn geld zo beter besteed. Ik heb lang getwijfeld tussen de SilverStone LC11 en de D-Vine 5, terwijl ik de D-Vine veel mooier vond. Uiteindelijk heb ik besloten het maar in één keer goed te doen, en 100 euro meer uit te geven.
De voornaamste reden dat ik voor Pentium-M heb gekozen is de onboard YPbPr, de enige fatsoenlijke ingang op mijn LCD-TV. Uiteraard hebben de lage energieconsumptie en het lage benodigde koelvermogen ook hun steentje bijgedragen...
Mij vraag aan jullie dus: Is dit goed te gebruiken om MCE te draaien op 720p?
Als jullie nog andere suggesties hebben of als ik een compitabiliteitsprobleem oid over het hoofd heb gezien hoor ik dat uiteraard heel graag.
Bedankt alvast!
BTW, zie ook Het grote So479 desktopmoederborden topic
- AOpen i915GMm-HFS € 244,00
- Intel Pentium M 730, 1,6Ghz, 533FSB, 2MB € 199,50
- 2x256MB DDR400 Kingston ValueRam € 49,00
- Ahanix Dign Home Theatre D.Vine5 incl. 350W voeding € 249,00
- 200GB Samsung Spinpoint SATA 8MB Cache SATAII € 105,99
- Nec ND3520A, DVD+RW/-RW, zilver € 52,00
- Hauppage WinTV PVR500 MCE € 106,95
- Logitech Cordless Desktop LX300 € 46,99
- Microsoft XP MCE Remote Control € 31,95
- Windows XP MCE 2005 € 104,95
Vaak zie je voor deze prijs dikke HP bakbeesten met 3,4 Ghz P4, maar dat lijkt mij overkill. Ik denk dat ik mijn geld zo beter besteed. Ik heb lang getwijfeld tussen de SilverStone LC11 en de D-Vine 5, terwijl ik de D-Vine veel mooier vond. Uiteindelijk heb ik besloten het maar in één keer goed te doen, en 100 euro meer uit te geven.
De voornaamste reden dat ik voor Pentium-M heb gekozen is de onboard YPbPr, de enige fatsoenlijke ingang op mijn LCD-TV. Uiteraard hebben de lage energieconsumptie en het lage benodigde koelvermogen ook hun steentje bijgedragen...
Mij vraag aan jullie dus: Is dit goed te gebruiken om MCE te draaien op 720p?
Als jullie nog andere suggesties hebben of als ik een compitabiliteitsprobleem oid over het hoofd heb gezien hoor ik dat uiteraard heel graag.
Bedankt alvast!
BTW, zie ook Het grote So479 desktopmoederborden topic
[ Voor 11% gewijzigd door Tim_R op 07-06-2005 19:10 ]