Toon posts:

USB probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wie kan mij aub helpen? Het volgede probleem doet zich voor:

Enkele weken geleden ontstonden er vreemde problemen met mijn PC. Kort na het aanzetten stopte hij er telkens mee. Resetten en dan startte hij wel. In de FAQ gekeken en op dat advies Powersupply vervangen. Probleem leek opgelost te zijn maar nu het volgende probleem. Soms vallen mij USB verbindingen spontaan weg?????

**** BalusC ***** Niet weer zomaar sluiten deze topic. Ik vraag om hulp en niet om afgeblaft te worden omdat ik zogenaamd geen research gedaan heb! Wat een ontvangst hier bij GOT van jou. Lees mijn berricht dan eens goed!! NA FAQ gelezen te hebben.

Wie helpt?

Groeten,

Poco

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

we willen nog steeds weten wat voor hardware je in de pc hebt.
dus welk moederbord
wat voor voeding
wat voor OS
welke drivers
enz...

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 17:04
Iets meer details mogen wel. Ben je op zo'n moment bezig met het transferren van data? Of tijdens printen? Wat heb je aan je USB poort hangen?

En BalusC sluit niet zomaar een topic hoor ;)

offtopic: iets minder spelfouten leest ook wat prettiger, en komt minder n00b over ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jammer. De topicstart voldoet nog steeds niet aan het PMG Beleid. We vragen jou alleen maar om je je aan de regelement van dit forum in acht te nemen, is dat nou zoveel moeite? Herlees alsjeblieft eens de [faq]Registratievoorwaarden[/] en dan met name het daarbijbehorende Forumgedrag gedeelte :)

Dit topic is gesloten.