Ik wil mn Orange abonnement opzeggen en een nieuw T-Mobile abbo daar voor in de plaats nemen. Ik wil het nummer wat ik nu heb meenemen naar mn nieuwe abonnement, maar wel graag het geld wat ik nog open heb staan op een prepaid kaart laten storten. Weet iemand of Orange hiermee accoord gaat? Dus mn huidige saldo omzetten naar prepaid met een ander nummer en mijn huidige nummer porteren naar T-Mobile.
Dit lijkte me heel sterk en lijkt me dan ook dat ze niet er mee akkoord gaan. wanneer loopt je abbonoment af?iCe01 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:02:
Ik wil mn Orange abonnement opzeggen en een nieuw T-Mobile abbo daar voor in de plaats nemen. Ik wil het nummer wat ik nu heb meenemen naar mn nieuwe abonnement, maar wel graag het geld wat ik nog open heb staan op een prepaid kaart laten storten. Weet iemand of Orange hiermee accoord gaat? Dus mn huidige saldo omzetten naar prepaid met een ander nummer en mijn huidige nummer porteren naar T-Mobile.
Verwijderd
Ja hier gaan ze akkoord mee. Ik heb het zelf al een paar keer zo geregeld!!
Lees de voorwaarden maar.
Maar een kleine aantekening: er komen nieuwe orange voorwaarden aan waarin ze geregeld hebben dat dit niet meer mogelijk is!
Lees de voorwaarden maar.
Maar een kleine aantekening: er komen nieuwe orange voorwaarden aan waarin ze geregeld hebben dat dit niet meer mogelijk is!
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 16:13 ]
Bron?Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:09:
[...]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Abbo is al afgelopen en de opzegging gaat vandaag nog de deur uit, dus dan zijn ze mooi te laat met die nieuwe voorwaarden, kom maar op met die centen
Bedankt voor de info in ieder geval, weer stukje goedkoper opgelost dan een half uur met de klantenservice bellen.
Er is nog niks opgelost hoor ook al denk jij dat het is nog steeds orange die daar mee akkoord moet gaan.iCe01 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:38:
Abbo is al afgelopen en de opzegging gaat vandaag nog de deur uit, dus dan zijn ze mooi te laat met die nieuwe voorwaarden, kom maar op met die centenBedankt voor de info in ieder geval, weer stukje goedkoper opgelost dan een half uur met de klantenservice bellen.
Het zou natuurlijk heel mooit zijn als alles opgelost zou zijn als het hier op tweakers.net word gezegt maar zo werkt het nou eenmaal niet in deze wereld.
Prima, maar dat ze abbo's omzetten naar prepaid is gewoon een feit, staat in je voorwaarden en ik weet al van meerderen mensen dat het geen probleem is. Alleen dat andere nummer is even tricky, maar we gaan het zien!
mijn abbo is net verlopen dus ik wilde ook omzetten naar prepaid, maar volgens de knakker van de klantenservice kan dat sinds een week niet meer..iCe01 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:24:
Prima, maar dat ze abbo's omzetten naar prepaid is gewoon een feit, staat in je voorwaarden en ik weet al van meerderen mensen dat het geen probleem is. Alleen dat andere nummer is even tricky, maar we gaan het zien!
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Ze hebben dingen veranderd maar sowieso kan je het tegoed niet op een ander nummer laten zetten, alleen als je je huidige abonnement (en dus nummer) omzet in prepaid.
Maar met die veranderingen is het wellicht niet eens meer mogelijk omdat het natuurlijk handen vol met geld kost.
Maar met die veranderingen is het wellicht niet eens meer mogelijk omdat het natuurlijk handen vol met geld kost.
Dat is opzich ook wel logisch want er zijn genoeg mensen die voor een prikkie bijvoorbeeld een Free30 abbo hebben gehad en daar bijna niets van hebben opgemaakt. Dus dan heb je bijvoorbeeld 360 euro onbeperkt houdbaar prepaid tegoed. Nou daar kan je met die tarieven wel een tijdje mee doenVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:55:
Ze hebben dingen veranderd maar sowieso kan je het tegoed niet op een ander nummer laten zetten, alleen als je je huidige abonnement (en dus nummer) omzet in prepaid.
Orange zet geen tegoeden meer om van abonnement naar pre-paid!!
Zie [rml][ orange] omzetten free naar prepaid niet meer mogelijk?[/rml]
Zie [rml][ orange] omzetten free naar prepaid niet meer mogelijk?[/rml]
Pagina: 1