[Ipod 4G] Alleen playlist laten zien, niet de nummers ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Ik heb vandaag een nieuwe Ipod 4G gekregen. Ben er nu muziek op aan t zetten en merk het volgende :

Na het opzetten van de ID&T Top 500, krijg ik natuurlijk 500 artiesten erbij + 500 nummers. Wat ik nu wil is dat ik op men ipod alleen de playlist van de top500 krijg te zien, en dat ik onder artiesten niet alle losse artiesten zie staan. Daar wordt het zo rommelig van :)

Ik heb er een keer wat over gelezen dat het kon, maar kan het niet meer vinden.Iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gewoon in iTunes een playlist aanmaken, en alle nummers van de ID&T Top 500 daarheen slepen. Even File > Update iPod, en klaar is kees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dan staan nog wel al die artiesten toch bij "Artiesten". Dat is inderdaad rommelig. Heb ik ook met verzamel albums. Dan staat je artiesten lijst vol met artiesten waarvan je maar 1 nummer hebt ofzo. Best irri eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ehm ja kan dacht ik in iTunes die liedjes selecteren en dan bij eigenschappen "part of a compilation" aanvinken. Dan gaat het op de iPod zo:

Muziek-->Artiesten-->Compilaties-->ID&T Top 500-->Lijst met liedjes

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
bij compilation heb je inderdaad bij albums alleen ID&T Top 500 erbij

bij de artiesten heb je echter nog steeds alle verschillende namen

Wat je KAN doen.. (in iTunes omslachtig, maar bijv. met ID TagIt 3) is bij artiest bij elk nummer "Various Artists" zetten, en bij de naam van het nummer dan artiest - nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Hmm ik weet toch echt zeker dat ik een keer ergens heb gelezen is dat je via de itunesDB file, dingen kan weghalen, zodat ie ze niet meer ziet, maar via playlist nog wel kan afspelen o.i.d.

Het is toch eigenlijk debiel zo :)
Pagina: 1