Omdat ik nog altijd een verbinding heb met een datalimiet moet ik ervoor zorgen dat mn zus niet te veel uploadvolume verbruikt wanneer ze telkens haar webcam aanlegt op MSN. Daarom zoek ik een programma dat de toegang tot het internet kan afsluiten voor MSN wanneer een bepaald uploadvolume (+- 20MB/ dag) overschreden wordt. Het programma mag ook niet zomaar af te sluiten zijn (wachtwoordbeveiliging). Heeft er iemand een suggestie ?
Is netlimiter niet een optie? Hiermee kan je gewoon de uploadsnelheid aan een limiet verbinden.
| system specs |
Staat je antwoord hier niet gewoon tussen? [search=upload limiet software]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Euh, dan vertel je je zus dat ze het niet moet afsluiten 
Het zal toch niet zo'n verschrikkelijk groot probleem zijn om je zus even uit te leggen dat je een datalimiet hebt en niet teveel mag gebruiken? Als je er overheen gaat heeft je zus er net zoveel last van als jij gok ik...
Overigens, is 20MB/dag niet een beetje weinig? Ik gebruik zelf nooit een webcam en heb ook geen idee hoeveel zoiets gebruikt, maar ik heb het idee dat je zo op 20MB zit...
Het zal toch niet zo'n verschrikkelijk groot probleem zijn om je zus even uit te leggen dat je een datalimiet hebt en niet teveel mag gebruiken? Als je er overheen gaat heeft je zus er net zoveel last van als jij gok ik...
Overigens, is 20MB/dag niet een beetje weinig? Ik gebruik zelf nooit een webcam en heb ook geen idee hoeveel zoiets gebruikt, maar ik heb het idee dat je zo op 20MB zit...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Een vriend van me heeft hetzelfde probleem. Zussen computerdingen uitleggen = not done.
Hij heeft gewoon NetLimiter lopen, maar opgestart dmv hidden32.exe. Hierdoor zie je hem niet draaien. Nog netter is dmv Firedaemon een service te installeren die NetLimiter op start. Even Googlen, zo gevonden.
Hij heeft gewoon NetLimiter lopen, maar opgestart dmv hidden32.exe. Hierdoor zie je hem niet draaien. Nog netter is dmv Firedaemon een service te installeren die NetLimiter op start. Even Googlen, zo gevonden.
Pagina: 1