Toon posts:

USB verbindingen vallen spontaan weg

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wie kan mij aub helpen? Het volgede probleem doet zich voor:

Enkele weken geleden ontstonden er vreemde problemen met mijn PC. Kort na het aanzetten stopte hij er telkens mee. Resetten en dan startte hij wel. In de FAQ gekeken en op dat advies Powersupply vervangen. Probleem leek opgelost te zijn maar nu het volgende probleem. Soms vallen mij USB verbindingen spontaan weg????? :(

Wie helpt?

Groeten,

Poco

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik citeer mijzelf even:
BalusC schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:47:
Welkom op GoT :)

Zoals je op de [faq]Registratievoorwaarden[/], waarmee je zojuist akkoord bent bevonden, had kunnen lezen is het niet de bedoeling om een topic te starten zonder enig research te plegen. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum. Dat kunnen we helaas op geen enkele manier uit je topicstart afleiden.

Begin hier: PMG FAQ, PMG Beleid.

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst door, dat niet voor de sier bovenaan in de [New Topic] van elk subforum staat, voordat je een topic start. Daarin staat namelijk een handige samenvatting van wat je dan minimaal moet kennen danwel uitvoeren :Y)
We missen nog steeds de specs en wat je allemaal wel niet hebt uitgeprobeerd mbt het probleem.

Dit topic is gesloten.