okee. ik probeer t nog eens.
Ik heb een dusdanig groot probleem, dat ik mij verlaagd heb tot het niveau van de GoT forums.
[dit is alleen voor moderator "elevator" bedoeld, die een dusdanig onbeschofde reactie plaatste op het vorige topic over deze vraag (waar ik nog witheet van woede was richting een jonger lid van ons gezin, dat mijn brein niet in staat was heldere, duidelijke zinnen te forumuleren en/of de forumregels te lezen)]
Dit is mijn probleem
- Als ik een ander thema installeer, dan krijg ik de volgende foutmelding:

de oorzaak
- Ik heb SP2 geinstalleerd
- UXtheme.dll gepatched
de motivatie
- omdat ik wel zo ziek werd van teletubbie luna en windhoos classic
- er waren geen remmingen, omdat voor SP2 alles perfect werkte
- met een eerder installatie van dezelfde windhoos met dezelfde SP2 en alle dezelfde patches werkte het ook
wat ik al geprobeerd heb
- uxtheme.dll terugzetten (geen suc6)
- nieuwe updates
- windhoos restore point
mijn vraag aan jullie
- wat moet ik doen?
gr Fabian
Ik heb een dusdanig groot probleem, dat ik mij verlaagd heb tot het niveau van de GoT forums.
[dit is alleen voor moderator "elevator" bedoeld, die een dusdanig onbeschofde reactie plaatste op het vorige topic over deze vraag (waar ik nog witheet van woede was richting een jonger lid van ons gezin, dat mijn brein niet in staat was heldere, duidelijke zinnen te forumuleren en/of de forumregels te lezen)]
Dit is mijn probleem
- Als ik een ander thema installeer, dan krijg ik de volgende foutmelding:

de oorzaak
- Ik heb SP2 geinstalleerd
- UXtheme.dll gepatched
de motivatie
- omdat ik wel zo ziek werd van teletubbie luna en windhoos classic
- er waren geen remmingen, omdat voor SP2 alles perfect werkte
- met een eerder installatie van dezelfde windhoos met dezelfde SP2 en alle dezelfde patches werkte het ook
wat ik al geprobeerd heb
- uxtheme.dll terugzetten (geen suc6)
- nieuwe updates
- windhoos restore point
mijn vraag aan jullie
- wat moet ik doen?
gr Fabian