[XP] Windows activation uitstellen*

Pagina: 1
Acties:

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 13:57
Hoe kan ik mijn windows activatie uitstellen zodat ik mijn netwerkkaart kan installeren?
Veranderen van tijd (1990) maakt niks uit.
Hoe kan ik nu in hemels naam windows activeren via internet :?

Normaal krijg je 10 dagen de tijd, ik 1 uur, ik heb namelijk de tijd goed gezet bij een herstart, van 2001 naar 2005, weg 10 dagen 8)7

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ik denk niet dat dit lukt, maar een optie is telefonisch activeren. Dat gaat normaal vrij soepel, alleen een beetje meer typen maar het gaat je een hoop tijd / illegale werkjes schelen denk ik zo.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Het was ook altijd mogelijk om windows te activeren via de telefoon, dat kan nu nog steeds wel neem ik aan. Dus als het een legale versie is moet dat geen probleem zijn tog? ;)
edit: te laat :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 15:05 ]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

idd gewoon ff bellen, niks aan de hand.. duurt 5 minuten.. serial opnoemen, en nieuw nummer intypen, en klaar is kees datkanveelbeter :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Activatie uitstellen kan alleen met tooltjes die niet legaal zijn - dit is natuurlijk een van de rottigheden van Windows XP waar de goeden zoals jij met een eerlijke licentie moeten leiden onder de kwade (al diegene met niet een legale licentie) - altijd vervelend als het slechte in de maatschappij het slechter maakt voor de goeden :)

Er zit niks anders op dan even de vriendelijke mensen van Microsoft te bellen en ze uit te leggen dat je toch graag je hardverdiende besturingssysteem gebruikt :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

......uberhaupt had je het al kunnen voorkomen door ervoor te zorgen dat je BIOS tijd al goed staat voor je begint te installeren, dan klopt je system tijd sowieso.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 13:57
BackSlash32 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:32:
......uberhaupt had je het al kunnen voorkomen door ervoor te zorgen dat je BIOS tijd al goed staat voor je begint te installeren, dan klopt je system tijd sowieso.
Windows was al geinstalleerd, nieuw mobo + prog, en je moet weer activeren 8)7 ,

reactie:
Bij een nieuwe configiratie is het altijd beter om windows opnieuw te installeren.
Antwoord:
Weet ik, comp is ook niet van mij.
Pagina: 1