Hallo, ik open dit topic vanwege een telefoontje dat ik net had van mn nichtje, ze had het erover dat ze niet meer kon inloggen op haar computer, want het wachtwoord klopte niet, ze had al wel een aantal dagen de melding gehad dat het wachtwoord gewijzigd moet worden, en ze had het erover dat het besturingssysteem windows 2000 was, maar ik vermoed eigenlijk dat het windows millenium is. Erg dom natuurlijk allemaal
, maar ze heeft haar stageverslag dat net af is nog op de computer staan. Ik weet verder niet of er ook een admin account is en wat het wachtwoord daarvan zou zijn, ik weet alleen dat het een kant en klare computer was van packard bell (destijds afgeraden). Verder weet ik eigenlijk niets, dus bij deze mijn excuses voor het openen van een topic met zo weinig informatie.
Nu hoop ik dat iemand hiervoor een mooi idee heeft om toch te kunnen inloggen.
En als dat niet lukt, is het dan gewoon mogelijk om die harddisk als slave op mijn comp aan te sluiten en het verslag even over te zetten? Alvast bedankt.
Nu hoop ik dat iemand hiervoor een mooi idee heeft om toch te kunnen inloggen.
En als dat niet lukt, is het dan gewoon mogelijk om die harddisk als slave op mijn comp aan te sluiten en het verslag even over te zetten? Alvast bedankt.