Ik heb al veel topics gevonden op GoT, maar overal staat een link naar een 3th party product waar je dan je PS2 controller insteekt, en dat kastje dan weer in je USB stopt.
Nu heb ik ook al veel gegoogled, maar ik kan er niet achterkomen of het mogelijk is de stekkers eraf te knippen van m'n controller, en daaraan gewoon een USB connector te hangen (desnoods externe stroomvoorziening voor shock)
Ik heb wel "ergens" een schema gevonden voor een paralelle aansluiting, maar ik kan die dus niet terugvinden
(liefst USB natuurlijk
)
Ik heb een kapotte PS2, dus als het moet kan ik daar nog zooi uithalen/uitsolderen
Ik hoop dat dit het goede forum is, vond dit meer iets voor electronica dan spielerij
[EDIT]

Helaas, deze is voor de PSX controller (maar zijn die niet hetzelfde?
)
En ik snap er ook niet zoveel van
ben niet zooo super super electrotechnisch geleerde
Nu heb ik ook al veel gegoogled, maar ik kan er niet achterkomen of het mogelijk is de stekkers eraf te knippen van m'n controller, en daaraan gewoon een USB connector te hangen (desnoods externe stroomvoorziening voor shock)
Ik heb wel "ergens" een schema gevonden voor een paralelle aansluiting, maar ik kan die dus niet terugvinden
Ik heb een kapotte PS2, dus als het moet kan ik daar nog zooi uithalen/uitsolderen
Ik hoop dat dit het goede forum is, vond dit meer iets voor electronica dan spielerij
[EDIT]

Helaas, deze is voor de PSX controller (maar zijn die niet hetzelfde?
En ik snap er ook niet zoveel van
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 13:19 ]