/dev/null
Die eigenaar van bericht kwam buiten de quote te staan. Zie laatste berichten.
[ Voor 57% gewijzigd door I_stealth_I op 05-06-2005 12:25 ]
/dev/null
Hij vergat daar een [/quote] sluittag, als je dat verder gaat quoten klopt de code structuur niet meer, aangezien de [/quote]-tag die er dan komt te staan de [quote]-tag die het dichtste daarvoor staat af sluit, ipv de eerste [quote]-tag... Euh volg je het nog?
[ Voor 36% gewijzigd door Xander op 05-06-2005 12:27 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Moet wel iets voor te maken zijn, volgens mij niet eens moeilijk te realiseren.
Je mag van mij dit meenemen als featurerequest!
[ Voor 30% gewijzigd door I_stealth_I op 05-06-2005 12:30 ]
/dev/null
En dat zou dan alleen voor quotetags moeten? Of ook voor [b] tags (en andere opmaaktags), haakjes die je in je tekst gebruikt, etc? Hoe ver wil je gaan?I_Stealth_I schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:28:
Daar zouden ze wat voor moeten bakken, een melding : weet je zeker dat je de teskt wil submitten, je hebt de tekste niet goed afgequote. Kwestie van qoute tags tellen
Moet wel iets voor te maken zijn, volgens mij niet eens moeilijk te realiseren.
Het lijkt mij een beetje een nutteloze feature. Voordat je je bericht post kun je gewoon op "Bekijk bericht" klikken. Zie je dan dat je quote tags niet kloppen, moet het voor de gemiddelde tweaker ook niet zo'n probleem zijn om ze na te tellen gok ik...
Mag ik die meenemen als featreq? Goh, laat ik nou net geen devver zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Xander op 05-06-2005 12:31 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Het vergeten van een opmaaktag sloopt de structuur niet, het vergeten van een quote tag wel.XanderH schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:30:
[...]
En dat zou dan alleen voor quotetags moeten? Of ook voor [b] tags (en andere opmaaktags), haakjes die je in je tekst gebruikt, etc? Hoe ver wil je gaan?
Het lijkt mij een beetje een nutteloze feature. Voordat je je bericht post kun je gewoon op "Bekijk bericht" klikken. Zie je dan dat je quote tags niet kloppen, moet het voor de gemiddelde tweaker ook niet zo'n probleem zijn om ze na te tellen gok ik...
[...]
Mag ik die meenemen als featreq? Goh, laat ik nou net geen devver zijn
Verhaallijnen gaan naar de knoppen etc. Dat geldt niet voor een opmaaktag.
[ Voor 21% gewijzigd door I_stealth_I op 05-06-2005 12:34 ]
/dev/null
Je ziet het snel genoeg als de quote tag niet goed afgesloten is, dan ram je op edit en plant hem ertussen?I_Stealth_I schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:32:
[...]
Het vergeten van een opmaaktag sloopt de structuur niet, het vergeten van een quote tag wel.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Tuurlijk kan dat, maar het wordt vergeten zoals je ziet en dan ritst het enkele reply's door.krvabo schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:34:
[...]
Je ziet het snel genoeg als de quote tag niet goed afgesloten is, dan ram je op edit en plant hem ertussen?
/dev/null
Verder zitten er genoeg haken en ogen aan het plan om het sluiten van tags over te laten aan de forumsoftware.
Verder is deze feature al een keertje aangevraagd, en toen afgeschoten door de heren van Parse.
Denied dus.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()