Ik heb hier in mijn amd k6-2 350 een sb live (retail) zitten, en ik begin me steeds meer te ergeren over die kaart, de mp3tjes zijn gewoon niet om aan te horen, en als ik ze dan decodeer, op cd zet en in mijn kenwood cd speler doe klinkt het echt 10X beter. Ik heb er gvd 420 gulden voor betaald terwijl het aiwa minisetje met geintergreerde troep van mijn broertje nog vele malen beter klinkt. Dan dat eax nou nou dat stelt ook geen ene fuck voor ja als je met nsf5 door een grot rijd galmt het wat meer, ik heb hier twee versterkers met 2 boxen voor en 2 achter en het ruimtelijke efect is ook niet zo speciaal. Hebben meer mensen hier last van.
bij de mp3tjes is het zo dat het in het begin van bijvoorbeeld wait and bleed van slipknot (dus als het nog rustig is) nog wel aardig klinkt ook weer niet goed maar als alles door elkaar gaat klinkt het niet.
Ik raad iedereen sterk af een sb live te kopen, als je op de site kijkt krijg je een heel mooi verhaal over emu chip ook in bioscopen gebruikt en eax nieuwe standaard in games en mp3's die vol klinken, alemaal bull shit.
En welke kaart rond de 400 gulden is wel goed of kan een computer gewoon geen goed geluid produceren voor het geld van een complete miniset met 3cd wisselaar die gvd nog beter klinkt.
bij de mp3tjes is het zo dat het in het begin van bijvoorbeeld wait and bleed van slipknot (dus als het nog rustig is) nog wel aardig klinkt ook weer niet goed maar als alles door elkaar gaat klinkt het niet.
Ik raad iedereen sterk af een sb live te kopen, als je op de site kijkt krijg je een heel mooi verhaal over emu chip ook in bioscopen gebruikt en eax nieuwe standaard in games en mp3's die vol klinken, alemaal bull shit.
En welke kaart rond de 400 gulden is wel goed of kan een computer gewoon geen goed geluid produceren voor het geld van een complete miniset met 3cd wisselaar die gvd nog beter klinkt.