Een simpele Titel naam, maar ik wil er zelf 1 aanschaffen.
Ik weet dat er al meerdere topics erover zijn, maar ik wil graag recente meningen horen en ik denk dat meerdere mensen dan deze topic terug zullen lezen aangezien ik niet de enige ben die het om de volgende reden wilt gaan aanschaffen
Ik heb nu een 19" inch CRT monitor van Iiyama en ben van plan om over te stappen naar een LCD TV.
Mijn PC staat dus in mijn slaapkamer (ben ook 15 jaar) en dus is een al te grote scherm neit nodig voor mij.
Wel vind ik ut dus lekker om zo tv te kunnen kijken zonder al te veel moeite, met mijn all-in-wonder vind ik et toch net te moeilijk vanwege de instabiliteit.
Ook is het mooi om het te hebben omdat het plat is en lekker groot en nog breedbeeld ook.
Nou is mijn budget 1000 euro (en hoger wil ik zeker niet gaan).
Ik zat zelf te denken aan een 26 inch lcd tv en hij moet compaible zijn met mijn PC (het liefst nog DVI ook).
Ik heb een ATi Radeon 9800(np) all-in-wonder.
Nou wil ik natuurlijk ook voorbereid zijn op HDTV (wat deze tv's ook meestal zijn).
Natuurlijk ben ik ook een gamer, dus het beeld moet ook mooi zijn.
Ik zag zelf bij MyCom een leuke LCD TV:
MyCom 66 cm (26 inch) breedbeeld LCD/TV
Picture-in-Picture
Teletekst
2x SCART, DVI, S-video, RGB
Voor 797,00 Euro
Dat vind ik wel een mooie prijs en de specs zien er goed uit.
Wat kunnen jullie me verder aanraden?
Mijn punten, waarom ik het wil:
- Groot, breedbeeld scherm
- Ingebouwde TV-Tuner
- HDTV
- Plat
Maakt het trouwens ook uit dat de resolutie tot 1280x796 kan, want ik zie bij de specs van meerdere tv's dat hij dan alsnog 1080i aankan.
Ik weet dat er al meerdere topics erover zijn, maar ik wil graag recente meningen horen en ik denk dat meerdere mensen dan deze topic terug zullen lezen aangezien ik niet de enige ben die het om de volgende reden wilt gaan aanschaffen
Ik heb nu een 19" inch CRT monitor van Iiyama en ben van plan om over te stappen naar een LCD TV.
Mijn PC staat dus in mijn slaapkamer (ben ook 15 jaar) en dus is een al te grote scherm neit nodig voor mij.
Wel vind ik ut dus lekker om zo tv te kunnen kijken zonder al te veel moeite, met mijn all-in-wonder vind ik et toch net te moeilijk vanwege de instabiliteit.
Ook is het mooi om het te hebben omdat het plat is en lekker groot en nog breedbeeld ook.
Nou is mijn budget 1000 euro (en hoger wil ik zeker niet gaan).
Ik zat zelf te denken aan een 26 inch lcd tv en hij moet compaible zijn met mijn PC (het liefst nog DVI ook).
Ik heb een ATi Radeon 9800(np) all-in-wonder.
Nou wil ik natuurlijk ook voorbereid zijn op HDTV (wat deze tv's ook meestal zijn).
Natuurlijk ben ik ook een gamer, dus het beeld moet ook mooi zijn.
Ik zag zelf bij MyCom een leuke LCD TV:
MyCom 66 cm (26 inch) breedbeeld LCD/TV
Picture-in-Picture
Teletekst
2x SCART, DVI, S-video, RGB
Voor 797,00 Euro
Dat vind ik wel een mooie prijs en de specs zien er goed uit.
Wat kunnen jullie me verder aanraden?
Mijn punten, waarom ik het wil:
- Groot, breedbeeld scherm
- Ingebouwde TV-Tuner
- HDTV
- Plat
Maakt het trouwens ook uit dat de resolutie tot 1280x796 kan, want ik zie bij de specs van meerdere tv's dat hij dan alsnog 1080i aankan.