Toon posts:

monitor speakers versus boxen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuwe pc.
Er hoort een mooi setje boxen bij.
Mijn flatscreen monitor heeft ook speakers.
Nu blijft het geluid via de (matige) ingebouwde boxen van mijn flatscreenmonitor komen

Bij apparaatbeheer (mijn copmuter ) bij de drivers staan geen foutmeldingen
De driver is een C Media High Definitition Audio Device.

De kabels van de boxen zijn goed aangesloten

Wie kan mij helpen?

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:05

TTLCrazy

Listen to Frankie

Uhm wat is de klacht, dat is niet helemaal duidelijk nl.

Ik neem aan dat je het geluid over je mooie setje boxen wil horen ?

In dat geval moet je ze gewoon aansluiten ipv op de monitor speakers.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Als het geluid uit je monitor blijft komen zit er toch echt iets niet snor met je kabels, dat kan bijna niet anders. Volg de audiokabel uit je monitor eens, en steek het jackplugje van de speakerset op de plaats achterop de pc waar nu de stekker van de monitorspeakers zit en het zou moeten werken.

[ Voor 3% gewijzigd door BèR op 05-06-2005 09:38 ]

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik las het eerst anders: dacht dat het over (studio-)monitoren ging. Dan was de keus wel gemakkelijk natuurlijk.
Maar zoals misbehavingman al zegt: volg dat kabeltje eens, als het goed is zit er een kabeltje met "walkmanstekker" in je monitor. Als het goed is zijn de audio-aansluitingen in keur uitgevoerd en over het algemeen is de zwarte/groene/blauwe uitgang goed voor geluid. Afhankelijk van je geluidschip (is het een 5.1 kaart?), moet 1 van die drie opties sowieso werken.

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2025
Waarom is de keus dan wel makkelijk?

Verwijderd

Topicstarter
SuBBaSS schreef op zondag 05 juni 2005 @ 09:53:
Ik las het eerst anders: dacht dat het over (studio-)monitoren ging. Dan was de keus wel gemakkelijk natuurlijk.
Maar zoals misbehavingman al zegt: volg dat kabeltje eens, als het goed is zit er een kabeltje met "walkmanstekker" in je monitor. Als het goed is zijn de audio-aansluitingen in keur uitgevoerd en over het algemeen is de zwarte/groene/blauwe uitgang goed voor geluid. Afhankelijk van je geluidschip (is het een 5.1 kaart?), moet 1 van die drie opties sowieso werken.
Thanks!
Alles is nu opgelost.
Een beetje stom van me natuurlijk, maar door gewoon alle kabels te volgen is alles goed ingeplugd nu. Een wirwar van kabels maakte alles onoverzichtelijk

Jan

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2025
SuBBaSS schreef op zondag 05 juni 2005 @ 09:53:
Nog een keertje: Waarom is de keus dan wel makkelijk?

Verwijderd

Met de handleiding erbij had je hier ook prima zelf uit kunnen komen, voortaan eerst zelf dus wat meer moeite doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.