Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wanted: removal tool CA eTrust

Pagina: 1
Acties:
  • 1.013 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een tooltje dat eTrust verwijderd van de PC (zowel van de schijf als uit het register). Instructies om het geheel handmatige te verwijderen is ook prima.

Ik heb gezocht op Google, t.net en de website van eTrust maar niet gevonden wat ik zocht. Wel zag ik dat Symantec wel zo'n tooltje en McAfee handmatige instructies aanbeiden voor hun eigen producten.

Kan iemand mij vertellen of voor eTrust ook iets te vinden is, en waar?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

Deinstalleren via software laat nog een hele hoop rotzooi achter helaas.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

voor je registry kan je winaso gebruiken http://www.winaso.com/regopt20.exe

Verwijderd

opnieuw installeren en dan filemon en regmon gebruiken van wininternals om te kijken welke bestanden hij wegschrijft en welke registersleutels.

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Thanks for the replies.

@Andree: winaso ziet er intressant uit, maar helaas hersteld de probeer-versie slechts 10 fouten (per keer?). Ik zelf heb Tune-Up Utilities (www.tune-up.com) geprobeerd, wat een zelfde soort programma is. Deze is volledig functioneel voor 30 dagen.

@Philip: dat was idd mijn laatste optie :) Ik had gehoopt op een andere mogelijkheid.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als zo'n tooltje te vinden is zul je toch echt bij de etrust support moeten zijn vrees ik. Je kunt natuurlijk altijd met registery cleaners etc aan de gang maar deze verwijderen alleen corrupte verwijzingen etc. Dat is niet echt wat je nodig hebt denk ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Ik dacht dat, als een product (eTrust, in dit geval) niet meer geinstalleerd is, en je draait een Registry Cleaner dat deze alle verwijzingen naar een niet-meer-geinstalleerd-programma verwijderd. In de praktijk blijkt dat echter niet zo te zijn.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:28

chromeeh

the Gnome

lordsnow schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:58:
Ik dacht dat, als een product (eTrust, in dit geval) niet meer geinstalleerd is, en je draait een Registry Cleaner dat deze alle verwijzingen naar een niet-meer-geinstalleerd-programma verwijderd. In de praktijk blijkt dat echter niet zo te zijn.
Ik gebruik zelf RegSupreme en dan de 'Agressive' instelling, wel de eerste keer alles goed controleren, want er zijn mensen die hun pc er mee om zeep hebben geholpen ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Pagina: 1