welke gps muis is de beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 866 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
beetje slechte titel, maar goed:

ik heb een q-tek 9090 en wil graag gps gaan gebruiken. Ik vroeg me daarom af welke GPS receiver het best is. Ik zoek dus alleen een gps receiver (kaarten ed hoef ik niet).

Ik ben bij diverse winkels langsgeweest, maar niemand kan mij echt de beste aanbevelen. Ik heb een aantal vragen:

- waar moet je op letten bij het kopen van een gps muis
- hoe lang gaat een gps muis / combi qtek 9090 ppc mee (is mij vertelt ongeveer 5 uur, omdat het scherm van je qtek non-stop aanstaat.
- werkt bluetooth tegenwoordig goed?
- ook in combinatie met 2 bluetooth app? (headset).

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Internet & Telefonie > Overige Hardware

wat heb je zelf al met de search gevonden? Heb je al reviews gelezen? Heb je je al verdiept in de techniek om te kunnen begrijpen waar je op moet letten?

GoT is niet een helpdesk, we verwachten van je dat je zelf eerst op zoek gaat. Toon je goede wil en doe dit dan alsnog!

• Tennisbal
Korakal schreef op zondag 05 juni 2005 @ 08:59:
Internet & Telefonie > Overige Hardware

wat heb je zelf al met de search gevonden? Heb je al reviews gelezen? Heb je je al verdiept in de techniek om te kunnen begrijpen waar je op moet letten?

GoT is niet een helpdesk, we verwachten van je dat je zelf eerst op zoek gaat. Toon je goede wil en doe dit dan alsnog!
ik heb deze gevonden:

gps module: royaltek GPS bluetooth receiver 125,95 euro RBT-1000 + autolader

en kan een gps muis kopen die bij het tom tom pakket zit (voor 100 euro overkopen)

ik weet niet helaasn iet meer welke url's heb dat vorige week gedaan, sorry

dus misschien meer mijn vraag of 1 van deze 2 muizen goed zijn

Verwijderd

Kennis van me heeft deze (icm hp4700):
http://www.pdashop.nl/product/15672
Mooi klein ding, gaat lang mee, en heeft een rubberen vlak aan de onderkant waardoor 'ie goed blijft liggen op je dashbord.
De accu is die uit een nokia mobiele telefoon, dus is ook erg handig.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:53:
Mooi klein ding, gaat lang mee, en heeft een rubberen vlak aan de onderkant waardoor 'ie goed blijft liggen op je dashbord.
Ja die is erg goed, die heb ik gisteren met een vriend van me getest (ook een hx4700 toevallig), ikzelf heb de originele TomTom BT, maar die Adapt gps werkt wel een stukkie sneller en stabieler.

Heel sterk GPS signaal, zelfs binnenshuis, snel een fix te pakken, veel langere accuduur, 16 kanalen, en je kan er gewoon een nokiaaccu in frotten lekker goedkoop dus.

Echt een aanrader wat mij betreft.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Tennisbal
ik heb dus een Qtek 9090. tomtom3 (met update en bluetooth fix) werkt dus perfect hiermee?

Ik heb de website bekeken en ik moet zeggen dat het er zeer goed uitziet!! met alles wat ik nodig heb, dus acculader, usb laser, auto ding (optioneel), accu etc.

klopt het dat de bluetooth accu echt 16 uur mee gaat? en dat het dus aan de qtek ligt (kwa beperkende factor? dus dat scherm max 5 uur aan kan?)

ben benieuwd! alvast bedankt voor de info

• Tennisbal
na het lezen diverse review weet ik dus nog niet of ie tot de top behoord in combi me prijs/kwaliteit. de een vind het helemaal geweldig, maar ik lees ook dat ie soms erg onnauwkeurig is. ik wil hem namelijk lopent gebruiken en het schijnt dat de nauwkeurigheid van 5 meter niet gehaald wordt, meestal maar nauwkeurigheid van 25 meter ofzo tot uitschieters na 89 meter. Dit schiet natuurlijk niet op. Wat is jullie ervaring hiermee?

Verwijderd

Over de nauwkeurigheid zal ik es navragen. Maar het ding heeft meer kanalen dan normaal, dus zou eerder nauwkeuriger moeten zijn.

• Tennisbal
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:34:
Over de nauwkeurigheid zal ik es navragen. Maar het ding heeft meer kanalen dan normaal, dus zou eerder nauwkeuriger moeten zijn.
nee nog niet. heeft 16 kanalen, maar kan je momenteel nooit alle 16 gebruiken omdat je max 12 sat. ziet (rest hant aan andere kant van de aarde).
Pagina: 1