Nu heb ik op school wat koeien geinstalleerd maar volgens mij werken ze alleen als je inlogt met escape of anuleren, hoe zorg ik dat hij onder alle accounts gaat eten.
Verwijderd
Op donderdag 11 januari 2001 21:09 schreef Smazy het volgende:
Nu heb ik op school wat koeien geinstalleerd maar volgens mij werken ze alleen als je inlogt met escape of anuleren, hoe zorg ik dat hij onder alle accounts gaat eten.
code:
1
2
3
4
| REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices] "dnetc"="C:\\windows\\dnetc.exe -quiet" |
Wat gaat hij dan precies doen DaMaster of iemand anders, en hoe voeg ik dat in een assimilatie .bat toe?
Gewoon dnetc -install doen. Heeft hetzelfde resultaat als wat DaM zegt, en werkt ook nog 's onder andere OS'en dan alleen Windows 9x.
Verwijderd
Eerst moet ik weten hoe je nu een koe installeerd mbv assimilatie.bat..Op donderdag 11 januari 2001 21:27 schreef Smazy het volgende:
Wat gaat hij dan precies doen DaMaster of iemand anders, en hoe voeg ik dat in een assimilatie .bat toe?
Maar met dit .reg filetje doet hetzelfde als dnetc -install (alleen kan je het nu ook "MSblabelangrijklaatstaan" noemen ipv distributed.net client
je neemt dus die text gooit het in een text file (past het aan aan jouw locatie en de gewenste naam) en slaat het als een .reg file op.
Dan neem je in autoexec.bat het volgende op
regedit BESTANDNAAM.reg
klik nu 2x op Ja en ok ofsow en het start iedere keer op als win opstart (Dus OOK als je niet inlogt!)
Smazy: beetje scheel ?
dnetc -install is genoeg, zoals Onno al zei
dnetc -install is genoeg, zoals Onno al zei
install.bat op floppy
copy a:\Dnetc.exe %windir%
copy a:\Dnetc.ini %windir%
%windir%\Dnetc.exe -install
zo dus!
copy a:\Dnetc.exe %windir%
copy a:\Dnetc.ini %windir%
%windir%\Dnetc.exe -install
zo dus!
Intentionally left blank
Verwijderd
Als jij mij een OS geeft, de naam van de client (nog steeds dnet.exe?) en het padnaam waar je de koe wilt installeren, wil ik die batfiletjes wel voor je schrijven hoor! (mail ik ze je wel kant en klaar) (lees trouwens ook mijn topix; daar staat veel nuttige info voor je!)
kan er ook de regel
%windir%\Dnetc.exe -svcstart
aan toevoegen....start ie meteen op zonder reboot
kan er ook de regel
%windir%\Dnetc.exe -svcstart
aan toevoegen....start ie meteen op zonder reboot
edit:
het zijn toch wel Durons he? We zouden toch niet willen dat Team Duron vals gaat spelen!
het zijn toch wel Durons he? We zouden toch niet willen dat Team Duron vals gaat spelen!
Pagina: 1