Toon posts:

School assimileren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik op school wat koeien geinstalleerd maar volgens mij werken ze alleen als je inlogt met escape of anuleren, hoe zorg ik dat hij onder alle accounts gaat eten.

Verwijderd

Dealtje sluiten met systeembeheerder :9~ ?

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:09 schreef Smazy het volgende:
Nu heb ik op school wat koeien geinstalleerd maar volgens mij werken ze alleen als je inlogt met escape of anuleren, hoe zorg ik dat hij onder alle accounts gaat eten.
code:
1
2
3
4
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices]
"dnetc"="C:\\windows\\dnetc.exe -quiet"

Verwijderd

Topicstarter
Wat gaat hij dan precies doen DaMaster of iemand anders, en hoe voeg ik dat in een assimilatie .bat toe?

Verwijderd

Topicstarter
Een deal sluiten met de systeembeheerder zal niet lukken. Maar ik heb een microsoft jas als ik nu gewoon zeg dat ik van microsoft ben en dat ze gebelt hebben dat ze wat problemen hadden met de server dan mag ik zo bij die server en kan ik ze gewoon allemaal assimileren :D.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gewoon dnetc -install doen. Heeft hetzelfde resultaat als wat DaM zegt, en werkt ook nog 's onder andere OS'en dan alleen Windows 9x. :)

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 21:27 schreef Smazy het volgende:
Wat gaat hij dan precies doen DaMaster of iemand anders, en hoe voeg ik dat in een assimilatie .bat toe?
Eerst moet ik weten hoe je nu een koe installeerd mbv assimilatie.bat..

Maar met dit .reg filetje doet hetzelfde als dnetc -install (alleen kan je het nu ook "MSblabelangrijklaatstaan" noemen ipv distributed.net client

je neemt dus die text gooit het in een text file (past het aan aan jouw locatie en de gewenste naam) en slaat het als een .reg file op.

Dan neem je in autoexec.bat het volgende op
regedit BESTANDNAAM.reg

klik nu 2x op Ja en ok ofsow en het start iedere keer op als win opstart (Dus OOK als je niet inlogt!)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu een assimilatie.bat maar ik zal wel verder kijken hoe het lukt.

Verwijderd

Topicstarter
Damaster, kan jij anders ff een bat file voor me schrijven?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Smazy: beetje scheel ?

dnetc -install is genoeg, zoals Onno al zei

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

crisp

Devver

Pixelated

install.bat op floppy

copy a:\Dnetc.exe %windir%
copy a:\Dnetc.ini %windir%
%windir%\Dnetc.exe -install

zo dus! :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Smazy is niet zo scheel, maar ik had het idee dat het niet werkte, kan ook aan mij liggen :(.

Verwijderd

Als jij mij een OS geeft, de naam van de client (nog steeds dnet.exe?) en het padnaam waar je de koe wilt installeren, wil ik die batfiletjes wel voor je schrijven hoor! (mail ik ze je wel kant en klaar) (lees trouwens ook mijn topix; daar staat veel nuttige info voor je!)

kan er ook de regel
%windir%\Dnetc.exe -svcstart
aan toevoegen....start ie meteen op zonder reboot

edit:
het zijn toch wel Durons he? We zouden toch niet willen dat Team Duron vals gaat spelen! :+
Pagina: 1