Zodra er HTML opmaakt in mijn xmltekst zit, wordt mijn xml file niet volledig ingelezen.
Heeft iemand een idee hoe dit komt?
Mijn XML
Mijn AS
Output van de Trace:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?><sitevulling><taal><pag><tekst><font size="15"><b>Welkom bij cv<font color="#FF0000">X</font>cv</b></font><br><br>Elk modern bedrijf beseft dat het beheersen van de kosten en het verhogen van de omzet een must zijn om gezien de economische evoluties concurrentieel te blijven.<br /><br />Van frituur tot beursgenoteerd industriebedrijf,het behoort tot de klanten van cv<font color="#FF0000">X</font>xc.<br /><br />In een vernieuwende formule brengen wij U een TOTAALOPLOSSING voor <b>kostenreductie en verkoopsbevordering</b>.</br></br></tekst></pag></taal></sitevulling>
Heeft iemand een idee hoe dit komt?
Mijn XML
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<sitevulling>
<taal>
<pag>
<tekst>
<font size='15'><b>Welkom bij re<font color='#FF0000'>X</font>op</b></font><br><br>Elk modern bedrijf beseft dat het beheersen van de kosten en het verhogen van de omzet een must zijn om gezien de economische evoluties concurrentieel te blijven.<br /><br />Van frituur tot beursgenoteerd industriebedrijf,het behoort tot de klanten van re<font color='#FF0000'>X</font>op.<br /><br />In een vernieuwende formule brengen wij U een TOTAALOPLOSSING voor <b>kostenreductie en verkoopsbevordering</b>.
</tekst>
<movie>
m2
</movie>
</pag>
...............................(loopt nog een stukje door))
</taal>
</sitevulling> |
Mijn AS
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| function PreloadTXT() {
menuXml = new XML();
menuXml.ignoreWhite = true;
menuXml.load("text.xml");
menuXml.onLoad = function(success) {
if (success) {
TaalXmlNodes = this.firstChild.childNodes;
trace(this);
_root.txtArray = new Array();
txtArray = _root.txtArray;
//Array opvullen
for (var x = 0; x<4; x++) {
txtArray.push(new Array());
PaginaXmlNodes = TaalXmlNodes[x].childNodes;
for (var y = 0; y<9; y++) {
PaginaContentXmlNodes = PaginaXmlNodes[y].childNodes;
txtArray[x].push(new Array());
txtArray[x][y][1] = PaginaContentXmlNodes[0].childNodes;
txtArray[x][y][2] = PaginaContentXmlNodes[1].childNodes;
}
}
}
};
} |
Output van de Trace:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?><sitevulling><taal><pag><tekst><font size="15"><b>Welkom bij cv<font color="#FF0000">X</font>cv</b></font><br><br>Elk modern bedrijf beseft dat het beheersen van de kosten en het verhogen van de omzet een must zijn om gezien de economische evoluties concurrentieel te blijven.<br /><br />Van frituur tot beursgenoteerd industriebedrijf,het behoort tot de klanten van cv<font color="#FF0000">X</font>xc.<br /><br />In een vernieuwende formule brengen wij U een TOTAALOPLOSSING voor <b>kostenreductie en verkoopsbevordering</b>.</br></br></tekst></pag></taal></sitevulling>